12.Bursa Kitap Fuarı ve Rüya Kitaplık #1




   Herkeseee çok güzel güneşli bir perşembe gününden merhabalar.Nasılsınız ? Harikasınız değil mi ? Havalar güzel olunca herkesin keyfi yerinde oluyor.Ve şansa bakın ki bu günde hava harikaydı.

Geçen sene fuara gitmiş ancak hiç gezememiş ve büyük bir hayalkırıklığıyla eve geri dönmüştüm.Bu sene durum farklı olucaktı,olmalıydı ve oldu da.Bu gün gezerken ayaklarıma kara sular indi,başım döndü.Bir an nerede olduğumu bile unuttum.Tabii sorsalar "bu günü tekrar yaşamak ister misin?" diye hiç düşünmeden "evet !" derim.

Bu gün benim için özel bir gündü çünkü Elif'le namı değer Okur-Yazar'la sonunda tanışabildim.Kısmet olursa pazar günü de tekrar buluşup gezeceğiz fuarda.İki gezgin beraberce takıldık diyeceğim çünkü içimde kaldı  söylemezsem olmazdı.Vee gelelim aldıklarıma ;

 Hiç bir listem olmadan gittiğim için pişmanım açıkçası çünkü kendimi kaybettim ve alacaklarımın hepsini unuttum.Günün sonunda ise elimde sadece üç poşet vardı.Pişmanım pişmanım pişmanım.En çokta Altın Kitaplardan ve de on8'den alacağım kitapları unuttuğum için.Pazar günün gittiğimde hiç bir şeyi unutmadan eksiksiz almak istiyorum.

İndirimlere gelirsek çok fazla indirim olduğunu söyleyemeyeceğim en azından ben görmedim.Keşke görseydim balıklama atlardım.Sadece april yayınevinde bazı kitaplar 5 tlydi ucuz olarak diyebileceğim ve martı yayınları nerdeyse tüm kitaplarını 10 tlye indirmişti.Oradan da alacağım çok kitap var unutturmayın ^_^


Bir de DEX yayınları keşke kendine ait bir stand alsaydı ona da çok üzüldüm.Kitaplarından bazılarını 9 TL gibi uygun bir fiyata koymuşlar tabi ki pür de onlardan biri.Pazar günü gidip füzyonu da almayı düşünüyorum :3
Hazır fuar kitaplarımı göstermişken son bir ayda aldığım ve gelen kitapları da göstereyim aradan çıksınlar ^_^







Pazar günü yeni bir fuar yazısıyla görüşmek üzere ! 

Yorumlar

  1. Rüzgarı Dinleyen Çocuk, Araf ve Pür okumayı çok istediğim kitaplardan. Yani şu an yazıya kıskanç gözlerle bakıyorum *-* Kitapların yorumlarını bekleyeceğim!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu