Sıcak Hava Dosyası | Romantik Filmler (Kore,Japon,Tayvan)


Merhabalar ! 
Hatırlarsanız bir kaç ay önce soğuk hava dosyasına başlamış ama devamını getirememiştim.Hatırlatınız mı ? Hatırlamadıysanız tık tık dönün bir bakın okuyun.İşte o zamandan beri de doğru düzgün post yayınlayamadığımı fark etmişsinizdir.Fakat tur hariç kitap okuyamadığımdan önceden okuduğum kitapları hatırlayamadığımdan oluyor bunlar.Ve bu günde sıcak hava dosyası açarak ayrıyetten kendimi romantik filmlerle affetiricem.Öyle umuyorum en azından.

Herkes romantik film sever değil mi ? Sonu mutlu biten ve bize umut veren filmleri.Böyle filmleri izlemeyi çok sevdiğim için sık sık araştırıyorum ve izliyorum.Şu aralar romantik film izlemek ve ağlamak istedim bol bol ve bu ihtiyacımdan da bu post çıktı öhüm filmlere bakalım mı ne dersiniz  ? 


1 - Lovely Complex 

Benim gibi Kore dizilerine bayılan sürekli romantik film izleyen bir arkadaşımın tavsiyesiyle izledim yukarıda afişini gördüğünüz filmi.Afişi o kadar uyduruk gelmişti ki "izlemesem mi ki yeaa" diye baya düşünmüştüm.Sonra film başladı.O ne kadar iğrenç bir görüntü kalitesi ! Gözlerim bozuldu zannettim ama izlemeye devam ettim.Ve filmi çok beğendim.yaklaşık olarak 120 dakika olması lazım ve 120 dakika boyunca ne olacak diye yerimde duramadım.Kız yerine ben üzüldüm ben ağladım.Tabii ki romantik filmlerin en sevdiğim yanı gibi bu da güzel bir sonla bitti.Mutluyum.



2- Love For Beginners 

Afişi çok tatlı değil mi ? Çok tatlı bence de.Çocuk yakışıklı kız güzel ee daha ne istersiniz ? Şahsen ben bolca aşk istiyorum bu filmde bolca aşk olmasa da dram var ama aşk var yani yok zannetmeyin.Kızımız tam inek öğrenci tiplemesi ve esas çocuğumuzla tanışıyor.Esas çocuğumuz popüler harika yakışıklı akıllı ne ararsanız onda.Ve baaam ! They fall in love.Ayrılmamak üzere bir aşkla birleşiyorlar.İnek kızımızla yakışıklı esas çocuğumuz sonu ne mi oluyor ? Tabi ki kız evrim yaşıyor.Alttaki gibi kalmıyor.128 dakikanın 128 dakikası da çok keyifliydi bazı yerleri atladım çünkü çocuğa sinir oldum.Özür dilerim.Ama izlemenizi tavsiye ettiğim romantik filmler arasında ve de unutmadan Japon filmidir kendileri.Çok hoş konuşuyorlar.



3- Hello Stranger

Tayland yapımı bir  film.İzlerken katıla katıla güldüğüm bir film oldu kendileri.Çocuğumuz tatil için Kore'ye gider.Aslında bu tatile  sevgilisiyle gidecektir fakat sevgilisiyle ayrılmıştır ve biletler boşa gitmesin ister,bazı olaylar ardından kabum! esas kızla orada karşılaşır.Tanışırlar fakat isimlerini birbirlerine söylemezler,gezerler eğlenirler,aşık olurlar.Size izlemenizden başka söyleyebileceğimin tek şey filmin sonunun müthiş olduğu.Başka bir şey söylemeye gerek duymuyorum.


4- Finding Mr.Destiny 

 SONUNDA FINDING MR DESTINY ! Ah bu filmi izlerken ne işkenceler çekmiştim.Ne siz sorun ne ben söyliyeyim.Kızımız (hiç bir filmdeki kızların ve erkeklerin isimlerini aklımda tutamıyorum tam balığım) yaşı oldukça geçmiş yani 30'a dayanmış ve baba baskısıyla evlenmeye zorlanılan biri.Yıllar önce gittiği Hindistan gezisinde biriyle tanışıp ona vurulmuş -evet vurulmuş dedim- ve Kore'de sürekli kader arkadaşını aramış ama bulamamış.Bir şirket görmesiyle beraber babasının kızını şirkete götürmesi bir oluyor olaylar burada başlıyor.Kader adamımız bulunuyor mu ? Yoksaa kızımız başka birine mi aşık oluyor izleyin görün derim.


5-Paradise Kiss 

Tralalala.Listenin sonuna yaklaştıkça sıkılmaya başladım giibi gibi.Ama çok sevdiğim filmler olunca ve daha kimseye anlatmamış olunca burada yazmak içimi dökmek gibi oluyor.Listeye dönücek olursam bu film çok önceden izlediğim bir film ama nasıl etkilendiysem hala aklımda.

Esas kızımız bir gün yolda biri tarafından yakalanır ve bir terzi gibi giyim atölyesine götürülür.Bu günden sonra hayatı değişir.Kızımız bir grubun projesi olmuştur.Onu güzelleştirecek ve de yarışmalarında -yarışmaya katılan grup- elbiseyi giymesi için seçmişlerdir.Dil dökerler yalvarırlar ve kız kabul eder.Ama nasıl ama nasıl ? Spoiler vermiyim diyorum ama sonunu söylememek için kendimi parçalıyorum burada :( 


6-Kimi ni Todoke 

Garez'i izleyeniniz var mı aranızda ? Garezde Samara adında bir kız var,hepimizin biliyor olması lazım.Siyah uzun saçlarıyla aniden karşınıza çıkar ve ödünüzü koparır Samara.Allahım küçüklüğümden beri korkmuşumdur ondan uzak durmuşumdur izlememiişimdir ama rüyalarıma girmiştir hep.İşte o Samara'dan (Sawako) yola çıkılarak çekilmiş bir Japon filmi karşınızda.Bu filmle ilgili söyleyebileceğim tek şey kıza sinir olduğum gıcık olduğum ama çocuğa bayıldığımdır herhalde.Tabii ki bir animeden uyarlanma.Eğer merak edenler varsa hemen animesini izlesinler hatta beraber başlayabiliriz ? 


7-Plump Revolution 

Kızımız evlenmeye karar vermiş yükselişte olan bir model esas çocuğumuz ise bayağı ünlü bir fotoğrafçı ve etki butlu kilolu balık etli bayanlardan hoşlanıyor.Kızımız ise yıllardır bir gram bile almamış.Sabah sporunu düzenli yapıyor ve her yediğine dikkat ediyor.Sonra birden esas oğlana aşık oluyor peki onun için kilo alabilecek mi ? Ah ah çoook güzel bir filmdi.Tekrar mi izlesem diye düşündüm bunu yazarken.

NOT : Filmler hiç bir sıralamaya göre dizilmemiştir.En beğendiğim romantik filmler arasından seçilmişlerdir.

Huh bu kadar 7 film paylaşıyorum sizinle ama yazarken bile canım çıktı.
Son olarakta izlediğiniz beğendiğiniz aşık olduğunuz bir romantik film varsa önerinizi beklıyorum ^_^

BİR SONRAKİ YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!

  Sevgiler,
Vera
Beni buralarda da bulabilirsiniz;

Yorumlar

  1. Kimi ni Todoke ve Lovely Complex diyorum :D Ne kadar mangalarını okumuş olsam da bu yapımlardan haberim yoktu. Hemen izleme listesine aldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben mangaalarını okuyorum sende filmlerini izliyorsun dedikodu yapıyoruz nasıl da güzel hayal kurdum :D

      Sil
    2. Gerçekleştirelim biz bu hayali :D

      Sil
  2. Şu aralar delisi olduğum "Full House" (tayvan versiyonu) nu izlemelisiiiiin.Ve olmazsa olmaz "The Heirs" kesinlikle izlenmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tayvan versiyonu nasıl ? o.o hemen bakmalıyım kore versiyonuna bakmıştım konu olarak gerçi :D The Heirs cidden güzeldi de kısaydı :( Şu aralar Man From The Stars'ı izliyorum :)

      Sil
    2. Full House tayvan versiyonunu izliyorum bende çevirileri biraz geç geliyor deli oluyorum yeni altyazı beklemekten :D Bende Man From The Stars a başlayacağım en kısa zamanda bakalım nasıl bir diziymiiiiiiş :)

      Sil
    3. Şu aralar demişim de Man From the Stars'ı bitirdim üstüne bir de yorumunu da yazdım hemen oku gör nasıl olduğunu hiç vakit kaybetmeden de başla bence :D Full House Take (2)'ye başladım bende sen diyince ama Kore versiyonu nedense Tayvanlıların konuşması benlik değil :D

      Sil
    4. Okudum yorumunu kesin başlicam bu hafta :D İlk başlarda bende tayvanlıların konuşmasına alışamadım ama izledikçe alıştım artık seviyorum :D

      Sil
    5. İzledikten sonra yorumunu bekliyorum dedikodu yaparız bol bol :D Tayvan dizisi olarak bir "just you"yu izledim başka hiiç izlemedim çok zayıflar yahu :(

      Sil
    6. aynen bol bol yaparız:D just you izlediğim ilk tayvan dizisiydi :D

      Sil
  3. 3. Filmin ismini bilen varmıı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3.film öncelikle tayvan değil tayland filmi.. ismi hello stranger
      http://www.yeppudaa.com/showthread.php?t=13836

      Sil
    2. Teşekkür ederim ^^ Sizden başka kimse söylememişti daha önce ismini,düzelttim verdiğiniz bilgiler üzerine.

      Sil
  4. Filmlerin her birine bayildim cok güzel anlatmissin daha önce dikkatimi cekmeyen filmleri sayende izleyp bayildm :) listede 2 film kaldi henüz izlemedgm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok sevindim beğenmene!
      Umarım başka yazılarıma da bakmışsındır,bir sürü bir sürü film yorumladım şu ana kadar blogta ^^
      Film sohbeti için beklerim.Güzel oluyor beğenen biriyle daha konuşmak.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keşf-i Blogger Etkinliği

Dizi Yorumları : Cunning Single Lady

Dizi Yorumları : Man From The Stars (You Came From Stars)