Keşf-i Blogger Etkinliği

  Uzun zamandır blogger aleminde olan hiçbir etkinliğe katılmıyordum. Çok sevdiğim bloglardan Edischar ve Taha Akkurt birleşip yeni bir etkinlik başlatmışlar. Ben de katılmak istedim. Hem yeni blogları tanımak okumak açısından güzel bir etkinlik, hem de kendi blogumu yeni arkadaşlara tanıtmak için :) Eğer sizde katılmak istiyorsanız aşağıdaki kurallara uymanız yeterli olacaktır! 


Bu yayında yapılması gerekenler çok basit;

1-Linklerini paylaşan güzel arkadaşları takip etmek.
2-Kendi güzel linkinizi yazının altına eklemek.
3-İçtenlikle yazıyı sonlandırmak ve blogger arkadaşları bu etkinliğe davet etmek :)

*Size ve daha çok yazara ulaşabilmek için etkinliğimizi es geçmeyin lütfen!

Sevgiler.

Edischar ve Taha Akkurt

Blog Linklerimiz;





Yorumlar

  1. Sen de seviliyorsun kii, teşekkürler katıldığındığın için , hemen listeye ekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp kalbe karşıymış demek ki! Çok sevindim :) Ben de aşırı mutlu oldum böyle bir etkinlik başlattığınız için ^^

      Sil
  2. Ben sizi takibe aldım sizide beklerim https://canuzunyol.blogspot.com/2019/08/kesfi-blogger-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de takibe aldım, blogger dünyasına hoşgeldiniz!✨

      Sil
  3. Paylaştığınız için teşekkürler, elinize sağlık, takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben bu güzel etkinliği başlattığınız için teşekkür ederim ^^

      Sil
  4. En kısa zamanda sizin de miminizi cevaplamak istiyorum. Beni de davet ettiğiniz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba etkinlik sayesinde tanışmış oluyoruz sizi takibe aldım bana da beklerim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, ben de sizi takibe aldım. Memnun oldum ^^

      Sil
  6. Merhaba bu bir otomatik mesajdır :P Eğer sizin için çok uğraş olmazsa listenin son halini blogumdaki gibi güncellerseniz kalıcı olmasını sağlayabiliriz. Ayrıca listedeki herkesi takip ederek bu etkinliğin amacını sağlamış oluruz. Duyuru buraya kadardı, vakit ayırdığınız için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar, etkinlik vasıtası ile takipteyim :)

    YanıtlaSil
  8. Takibe aldım sizi. Kendi bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba
    bloğuna izleme ve mail abonelik butonları koyarsan daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
  10. Selaam! Takip ediyorum sizi, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba!! Ben de sizi takibe aldım :) Teşekkür ederim!

      Sil
  11. Merhaba... Etkinlikten geldim. Bize de beklerim...

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar, takibe aldım blogunuzu :)

    YanıtlaSil
  13. Bu etkinlik sayesinde bir arkadaş daha...😊 Tanışdığımıza çok memnun oldum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Ecrin, her hafta ortak bir konu üzerine yazılar paylaşmayı düşündüğümüz yeni bir etkinlik başlattık. Müsait vaktinde bloguma göz atıp incelersen hatta sen de yazarsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  15. Ben zaten seni takip ediyordum :)) Etkinliğe de gecikmeli olarak katıldım. :)

    YanıtlaSil
  16. Böyle yayınlar yeni bloglar keşfetmek için çok iyi oluyor. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu