Dizi Yorumları : Man From The Stars (You Came From Stars)


Dizinin Adı : You Came From Stars
Oyuncular : Kim Soo Hyun , Jun Ji Hyun
Bölüm Sayısı : 21
Yayın Tarihi : 2014

Do Min Joon yaklaşık 400 yıl önce yani Joseon döneminde dünyaya inmiş bir uzaylıdır.
Mükemmele yakın bir görünümü vardır ve ayrıca işitme ve hız konusunda yeteneklidir.
İnsanları ve insanlığı küçümseyen Do Min Joon, modern zaman aktrisi Cheon Song Yi'ye aşık olur.


Merhabalar sayın Rüya Kitaplık takipçileriii,
Bu gün benden beklenmeyecek bir yorumla karşınızdayım cidden bende kendime şaşırıyorum ama şu aralar hiç bir şey yapmayıp sadece kore dizisi izliyorum.Hatta perşembeden bile okula gitmemek için nedenler yaratıp oturup Man From the Stars'ı izliyorum.Ve perşembe günü arkadaşımın tavsiyesiyle başladığım dizi bu gün bitmiş bulunmakta.Bana çok kısa gelen 21 bölümlük bir dizi man from the stars.


Yorumuma geçmeden önce azıcık konusundan bahsedeyim ne dersiniz ?

Do Min Joon 400 yıl önce Joseon döneminde dünyaya ayak baasmış taş uzaylımız.Hem de nasıl taş ama meteor olarak dünyaya düşmüş resmen.Uzaylı ya bizden on kat daha güçlü,zamanı durdurabiliyor,vampirler gibi duyma yeteneğine ve koşma yeteneği sahip uzaylı değil resmen vampir ! Ve 400 yıl boyunca dünyada yaşayan Do Min Joon dünyaya indiği ilk seneler küçük bir kızı kurtarır öhüm olaylar burada başlar aslında ama 400 yıl  sonunda o küçük kıza benzeyen birini daha kurtarır.Kader yollarını tekrar birleştirmiştir.Do Min Joon resmen sınanıyordur Cheon Song Yi tarafından.


Ah ah üç sene önce playful kiss'i izlemiş ve de ilk defa bir diziye hayran kalmıştım.Playful Kiss'i bitirdikten sonra iki defa daha izledim.Özel bölümleri ve Baek Seung Jo'nun hislerini tekrar tekrar okudum ve onların üstünden şu haftaya kadar hayran olduğum uzun uzun izlerken hem ağladığım hemde katıla katıla güldüğüm bir dizi çıkmamıştı -The Heirs de var ama o daha çok Hollywood vari neyse- Perşembe günü akşamı iyi ki de başlamışım bu diziye.Perşembeden bu yaana çok keyifli dakikalar geçirdim bu dizi sayesinde.

Karşılaştırma yapamıyacağım hiç bir diziyle malesef ki.



Bir kere dizi de gösterilen mekanlar evler beni büyüledi.Her şey son modeldi.Kıyafetler,teknolojik cihazlar,mobilyalar hepsi.Bazen Cheon Song Yi'nin giydiği kıyafetlere hayranlıkla baktım ve kıskandım açıkcası.Birinci bölümden itibaren de çok güldüm.Hele yukarıdaki sahne bir ara evdekilerden şikayet bile aldım gülüyorum diye.

Huh nerede kalmıştım ? 
Diziyi övüyordum dimi.Bu aaradaa Cheon Song Yi'nin ünlü bir oyuncu olduğunu söylemeyi unuttum değil mi ? Kendisi dizi de ünlü bir oyuncuyu oynuyor.Kore de çok sevilen bir oyuncu tabii dizi süresinde bu değişebiliyor mesela bir gün çok sevilen bir oyuncuyken ertesi gün menejeri olması için Do Min Joon'a yalvarıyor.



Cheon Song Yi'yi canlandıran kişi  Jun Ji Hyun kendisini My Sassy Girl'den ya da The Berlin File'dan hatırlayabilirsiniz.Ki iki filmde de çok usta oyunculuklar sergilemişti.



Do Min Joon'a gelirsek Kim Soo Hyun canlandırıyor o harika gülümsemesi ve bir çok harika özellikleriyle birlikte.Kendisi genç kızların rüyasına girip şaka yapmakla ve güzel güzel gülümsemekle meşhur ha bir de Dream High 1 ve Dream High 2'deki rolleriyle.Tabii daha bir çok dizide de oynamış.Yalnız hep arka planda kalmış.Bu ilk başrolü diyebiliriz.Dream High demişken dizinin 15-18 bölümleri arasında Miss A ekibinden tanıdığımı Suzy yada Dream High'dan tanıdığımız şeklinde söyliyeyim bir ara görünüp kayboluyor.


Oy çok konuştum a dostlar.Neden dur demiyorsunuz ? Beni bıraksanız anlattıkça anlatır size sonunu da söyler öyle giderim.Ama söylemiyeceğim söylersem nasıl heyecanlanıcaksınız romantik sahneler de nasıl iç çekiceksiniz ? 
Tamam tamam susuyorum ve sizi diziden bir kaç kareyle baş başa bırakıyorum.


"Ramen yerken çok seksi görünüyorsun."


21.bölüm

Kurban olduğum "seeen ağlamaaa" 


BİR DAKİKA.Üstteki resimlere gülmemek istesem de gülüyorum kahkaha atıyorum.İzleyen arkadaşlar yorum bırakırsanız sevinirim.Dedikodu yapıcak birine ihtiyacım var.



NOT : Dizi önerilerinizi bekliyorum.Şu anda izlediğim bir dizi yokta...

Yorumlar

  1. Hemen başlayacağım kiii.. ^^ :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirdikten sonra yine gel ^^ çok merak ediyorum yorumlarını :D

      Sil
  2. izlemem lazım bunu o.o naptınn vera başıma dizi açtın yine :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen izle hatta ben seninle tekrar izleyebilirim o.o çok güzel olur ah ah yine hatırladım *-*

      Sil
    2. Emergency Couple ile yaktın başımı zaten :D Senin izlemediklerine bakalım önce :D Beraber izlemiş gibi oluruz :D

      Sil
  3. Aaaa... Ben You Came From Stars dizisinin sıkı takipçisiydim. Bu yorumu nasıl görmedim. Keşke dizi bitmesin diyenlerdenim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah bende öyleyim :D Keşke bitmeseydi şimdi ikinci sezon varmış deseler nasıl koşa koşa giderim var ya :D

      Sil
  4. Birde dizi öneri olarak "Her Lovely Heels" öneririm. k-drama yeni bir dizi şuan 8. bölüm yayınlandı.

    YanıtlaSil
  5. oynarken izlediğim dizi birtek ı can hear your voıce vardı çünkü diğer bolumu beklemek çok zor geliyor ve sıkılıyordum bu kuralımı bozan 2.dizim bu.ilk başta secretly greatlyde tanıdığım ve hayran kaldıgım soo hyun için başalamıştım diziye ama sonra bayan oyuncuya hayran oldum her saniyesinde sesli sesli güldüm ..özellikle arabasının aynasında çantasını unttuğu sahne hala aklıma geldikçe gülüyorum muhteşem bir diziydi keşke biraz daha uzasaydı dediğim dizilerden biriydi hep ilk ikim vardıizlediğim dizilerde şimdi ilk 3 üm var ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AH AH ! Katılıyorum bak şimdi sayende o çanta kısmını hatırladım moralim yerine geldi çünkü cidden çoook komikti o kısım :D Sayende tekrar izleme isteğim de geldi *-*

      Sil
  6. EVET TEKRAR TEKRAR İZLENSE BIKILMAYACAK DİZİLERDEN :))

    YanıtlaSil
  7. SECRETLY GREATLY I IZLEMEDİYSEN KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM MUHTEŞEM BİR FİLM VE COCUGUN OYUNCULUĞUNA HAYRAN KALMIŞTIM O FİLMDE..

    YanıtlaSil
  8. Selamlar :) Anikeyf Fansub da editörlüğünü üstlendiğim e-dergi çıkmakta. You Came From Stars yazınız haziran 2014 sayısında yayınlandı. Yazınızın altında blog adresiniz ve blog nick kaynak olarak gösterildi.
    Dergi yazınızı arşivlemek isterseniz eğer e-dergi pdf link
    http://www.fileswap.com/dl/bLuF1qmLSH/Anikeyf_haziran_2014_e-_dergi_pdf.rar.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın lütfen daha yeni gördüm :) Çook teşekkür ederim cidden.Sağolun hemen indirip bakıyorum :)

      Sil
  9. Bu dizi süper Kore dizilerin en iyilerinden biri tüm emeği olanlara teşekürler

    YanıtlaSil
  10. Jin Jun hyun ne yüzle hatun ya bu diziyi izlemedeni once dönem dizisi mi diye tereddüt etmiştim ama...ama ile kadı, çok iyiydi, keyifle izledim, hızlı bitti

    YanıtlaSil
  11. "Ups Sorry" diyişi çok komikti. Replşk aklıma geldilçe gülğyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadın baş karakterin yakında yeni dizisi çıkıcak 2016'nın son aylarında inşallah onnu da keyifle izler güleriz bu şekilde ^^

      Sil
    2. Lee min ho ile olan mı Vera?

      Sil
    3. evet geçenlerde bir haber olarak okudum aynı yönetmen farklı bir senaryoyla iki oyuncuyu -lee min ho ile jin jun hyun'u- oynatıcakmış ^^

      Sil
  12. "Ups Sorry" diyişi çok komikti. Replik aklıma geldikçe gülüyorum

    YanıtlaSil
  13. Bu abimin hesabi abla pinochio izlemeni tavsiye ederim on oniki tane dizi izlemisimdir en beyebdigigim o oldu dram ve ask super dusunmeden izle asla pisamn olmazsin guven bana ve iii baska city hunter oda superdi ve doctors ama pinochio bi baska kizda bi hastalik var yalan soyluyonce hickiroyo bu coxukta dedesinin manevi coxugu yani binevi amcasi beraber okula gidiyor lar bu coxugun aileside yalan bi haber yuzunden mahvoluyo babasi annesi oluyo haberi yapansa kizin annesi insan biliyormusun ama kizin annesiyle babası ayri kiz babasinda kaliyo anbesini hic gormuyo sadece tv de goruyo coxukta asik oldugu icin bissey yapamiyo ama kizz ona doyoki benim yuzumden bunu yapmana gerek yok intikami al diyo ama nerdeyse ağlayacak sonra bu cocuk gidiyo okuyo haberci oliyo kizda falan daha fazla anlatmiyim o kadar bayidim ki nasil anlatmiyim kesin izle öptüm ♥♥

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keşf-i Blogger Etkinliği

Dizi Yorumları : Cunning Single Lady