Eye Candy | Dizi Yorumu/Tanıtımı


Herkese merhabalar ! 
Bu gün tur yazılarından ayrı olarak sizinle bir dizi paylaşmaya geldim.Oldukça güzel,sürükleyici ve her  bölümü sizin bilgisayarın ya da televizyonun başına ayrı bağlayan bir dizi bu.Eh başlıktan da anlayacağınız gibi dizinin ismi EYE CANDY ! Açıkçası dizinin ilk isminin çok saçma ve komik olduğunu düşünmüştüm.Ama ilk bölümü izleyince peşin yargıya düştüğümü fark ettim.Bazen insanlar böyle hatalar yapabiliyorlar değil mi ? 

Öncelikle dizinin kaç sezon devam edeceğini bilmiyorum ama şu anda 1.sezonun üçüncü bölümündeler,internete çarşamba günleri düştüğüne dair bir duyum aldım.Eye Candy,Mtv'nin kış sezonu için piyasaya sürdüğü 10 bölümlük bir dizi.Ayrıca dizi gerilim,polisiye özellikleri taşıyor.Eh pek ilgi çekici gelmedi değil mi ? Çünkü gerilim,polisiye tarzı oldukça fazla dizi çevriliyor ortalıklarda.Ama inanın "Eye Candy" bu dizilerden biri değil.

Dizimizin konusu Lindy adında bir hacker'ın kız kardeşini kaybetmesiyle ardından da kayıp kişilerin bulunmasına polis dışında yardım etmesiyle başlıyor.Diziyi izlerken genellikle aklınızda soru işaretleriyle baş başa kalıyorsunuz.En azından ben öyle kaldım.Spoiler vermeden devam ediyorum,Lindy çok yakın bir dostu sayesinde yeni biri bulmak ve de eski sevgilisini bulmak adına bir uygulama indiriyor.İşte işler burada sarpa sarıyor çünkü Lindy bu uygulama sayesinde bir seri katilin eline düşmüş oluyor.Bundan sonra işler ilginçleşmeye ve garipleşmeye başlıyor.




Diziye devam etmemle ilgili bir sürü neden sayabilirim.Öncelikle yakışıklı dedektifimiz bu nedenlerden biri olabilir ya da gerçekten Victoria Justice'i yeni dizisine yakıştırdığımdan da olabilir.Nicledeon hariç -doğru mu yazdım bilemedim şu an- bir kanalda ve dizi de görmek gerçekten hoşuma gitti.
                                                 
Sadece alışılmış bir rolün dışında görmek oyuncuyu kişiyi sarsıyor bazen.Alışması zor oluyor ki bu durumu ben Victoria'da yaşamadım.Rolünün iyi bir şekilde üstesinden geldiğini düşünüyorum.Hatta bu rolünün diğer işlerinden daha kaliteli olduğunu da düşünüyorum.Ayrıca dizi de katil kafanızda en çok soru işareti bırakan unsurlardan biri.Ne yapacağını nasıl bir adım atacağını bilemiyorsunuz.Katilin yüzünü görmek için çıldırıyor ikinci bölümden son bölümün gelmesini istiyorsunuz.Eh tabii ki her istek gerçekleşmiyor.


Özetlemek gerekirse dizi oldukça sürükleyici ara ara sizi gülümseten ve çoğunlukla geren bir dizi.Ama damağınızda öyle bir tat bırakıyor ki diziyi izlemeye devam ediyor heyecanla diğer bölümü açıyorsunuz.Umarım dediğim gibi izler ve direkt bana gelirsiniz.Çünkü dedikodu yapmaya ihtiyacı oluyor bazen insanın eh bu da o anlardan biri ^^ Eğer bu diziye bir izleyici daha kazandırıp dedikodu yapma ihtiyacımın önüne geçebilirsem benden mutlusu yok diyicem ! Öhüm bir sonraki yazıda görüşmek üzere ^^

XOXO


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keşf-i Blogger Etkinliği

Dizi Yorumları : Cunning Single Lady

Dizi Yorumları : Man From The Stars (You Came From Stars)