[GKK BLOG TURLARI] Tanrıçaların Savaşı - Kendare Blake | Kitap Yorumu


Bir tanrının öğrenmesi gereken tek ders kaderdir ama ben kadere inanmam.
Çünkü¸ son henüz yazılmadı…

Savaş Tanrıçası Athena teninin altında baykuş tüyleri belirmeye ve ciğerlerini sarmaya başladığında ölüme adım adım yaklaştığını fark eder. Hırsızlar Tanrısı Hermes ise bedenini kemiren bir hastalıkla boğuşmaktadır. Bu sırada diğer tanrı ve tanrıçaların da farklı hastalıklardan mustarip olduğunu öğrenirler. Ancak hepsi de birbirlerini öldürmek pahasına dahi olsa son nefeslerini vermemeye kararlıdırlar.

Athena ile Hermes onları ölüme neyin sürüklediğini bulmak için dünyayı dolaşmaya başlarlar. Yolları sıradan bir insan olan Cassandra'ya çıkar. Belki de bu genç kız sanılanın aksine, sıradan biri değildir.

Peki, tanrıçaların hayatta kalmak için başlattıkları savaşın kilit noktası Cassandra olabilir mi?

"Daha ilk sayfasından itibaren okuyucunun hayal gücünü harekete geçiren bir hikâye. Kendare Blake'in kendine has üslubu Tanrıçaların Savaşı'nda bir kez daha kendini göstermiş."
-Goodreads-

"Blake'in mitolojik öğelerle günümüz dünyasını aynı hikâyede buluşturma fikri kesinlikle okunmayı hak ediyor."
-New York Times-

"Özellikle Yunan mitolojisine ilgi duyan okuyucuların soluksuz okuyacakları bir heyecan fırtınası."
-Kirkus Reviews-

Herkese merhabalar ! 
  Bu gün kısa bir yorumdan size merhaba diyorum.Kısa diyorum çünkü çok çok az vaktim var son bir haftadır ama size çoook güzel bir kitabın yorumunu yani umarım.Şu aralar iki haftada bir yorum giriyorum farkındaysanız "end of the world" meselesine dönücek ortam.Yani benim için.Çünkü ne zamandır şu LYS YGS  durumundan ne yorum girebiliyorum ne de kitap okuyabiliyorum.

  Yalnız kitap okuyamıyorum falan diyorum da gerçekten buraya ne yazarsam hangi kitabın yorumunu yazarsam sadece o kitabı okuyor oluyorum.Bu sefer de son üç haftadır kitap okumadığım için benim rekorum budur.Anlayın okuduğum kitapların hepsi kaliteli oluyor.Eh okumasaydım burada da yorumu yazıyor olamazdım.Çok konuştum sanırsam başlayalım artık yorum yazmaya.

  Tanrılar ve Tanrıçalar arasında amansız bir savaş var.Bu savaşı engellemenin yolunu arayan Tanrılar ve Tanrıçalar da var.Athena ve Hermes,Savaş Tanrıçası ve Hırsızların Tanrısı bir arada savaşıyorlar.Ölümleriyle yüzleşemeyen Tanrılar savaşa hazırlanırken Athena ve Hermes önlemek için "kahin"i arıyorlar.Peki aradıklarını bulabilecekler mi ? Yapabilecekleri neyle kısıtlı olucak ? Ve karşılarına neler çıkıcak ? İyisiyle kötüsüyle,hayırlısıyla atlatabilecekler mi? -bunu söylemezsem olmazdı özür dilerim-

  Kitap konusuyla insanın ilgisini çekiyor,kitabın dünyasına girince ilerlemekten korkuyorsunuz.Ama ilerlemekten de kendinizi alamıyorsunuz.Kitap tamamiyle sizi dünyasına alıyor.Vakit azlığından kitap için söyleyebileceklerimin yarısını söyleyebiliyorum okuyucu ve bunun için senden özür dilerim en kısa zamanda yorumumu editleyeceğim ve sizi en muhteşem Tanrıçaların Savaşıyla baş başa bırakacağım.

BİR SONRAKİ YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!




 Sevgiler,
Vera



Beni buralarda da bulabilirsiniz;

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu