Cam Şato - Sarah J. Maas | Kitap Yorumu

sevgilikitapp'dan alıntıdır.
Kitabın Adı : Cam Şato
Kitabın Orjinal Adı : Throne of Midnigth
Yazarın Adı :  Sarah J Maas
Türü: Fantastik,Genç Edebiyatı,Aşk Hikayesi
Karsınızda Suikastçılar Kraliçesi Celaena Sardothien. Celaena ömür boyu hapse mahkûm edilmişti. Oysa o, eğitimli bir suikastçıydı, benzerlerinin en iyisiydi ama bir hata yapmış ve yakalanmıştı.

Genç yüzbaşı Westfall ona bir teklifle geldi. Celaena, kraliyetin en yetenekli savasçıları ve suikastçılarıyla katılacağı ölümüne bir yarışmada veliaht Prens Dorian'ı temsil edecek.

Yarışmayı kazanırsa kralı korumaya ve sonrasında özgür bırakılmaya hak kazanacak. Ama önce bir biri ardına ortaya çıkan cinayetlerin katilini bulmalı ve hayal bile edemeyeceği bir geleceğe hazırlanmalı.

Herkese merhabalar !

    Sonunda bilgisayarımı açabildim ve sonunda sizin için yorum hazırlayabiliyorum.Uzun zamandır yorum yazmak istiyordum ama kitaplar gerçekten elimde sürünüyorlar YGS-LYS döneminde olduğum için o yüzden hiç bir kitap okuyamıyorum dolayısıyla da yorum yazamıyorum.(Üşengeç Vera'nın halini siz görün artık.Yazının girişini fiii tarihinde yazmış ve bırakmışım devamını yazmayı.Kendimden utanıyorum.Nereye kaçsam ne yapsam bilemiyorum.Yalnız YGS-LYS dönemim bitti hatta üstüne yerleştirmeler bile bitti hatta ve hatta okulum açılıyor bile....Evet biliyorum biliyorum yorum yok.)

  Öncelikle kitabımızın baş karakteri Celaena Sardothien bir Suikastçı ve en azılı Suikastçılardan.Herkesin ismini bildiği ve ismi anıldığında korkulan suikatçılardan.Kadın bir suikatçıdan korkmak nasıl bir durum diyebilirsiniz ki ben kitabı okurken "hadi be yürü kızım Celaena!!" dedim sürekli.Çünkü kızımız tam bir badass.Badass karakterleri seviyorum ve emin olun Celaena bu ünvanı hakediyor.

  Yakın zamanda da ikinci kitabı çıktı serinin.Aslında bu seri acayiiip uzun bir seri ve yurtdışında herkesin alıp bir solukta okuyup bitirdikleri serilerden.Bizde neden kimse doğru düzgün okumuyor,neden seri bu kadar dışlandı anlamıyorum açıkçası.Aslında anlıyorum Yerkara serisi bile bu kadar sevilmişken hala ikinci kitabı çıkmadı.DEX bizi artık önemsemiyor mu ne anlamıyorum...Üzülüyorum ama.

   Neyse konunun dışına çıkmadan Celaena'yı övmeye devam edeyim.Kızımız hem güzel,hem akıllı,hem badass.Yani sizin görmek isteyeceğiniz her şeye sahip bir kız karakter Celaena.Yalnız kitap boyunca ya Celaena'yı destekliyorsunuz ya da yarıştığı kişilere sövüyorsunuz.Empati kurmayın bu kitabı okurken o konuda da uyarayım sizi.Eğer kendinizi yerine koyuyorsanız da akıllıca düşünün ondan sonra kendinizi yerine koyun.

  Uzun zaman bekletip de yorum yazınca böyle oluyormuş demek ki.Benden müsade gidip fii tarihinden kalma yazılarımı kontrol edip taslaktan çıkarayım.

BİR SONRAKİ YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!

 Sevgiler,
Vera



Beni buralarda da bulabilirsiniz;


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu