Age of Youth | Kore Dizi Yorumu


DİZİNİN İSMİ: AGE OF YOUTH
BÖLÜM SAYISI: 12 
YAYINLANAN YER: GÜNEY KORE 
DİLİ: KORECE
YAZAN KİŞİ: PARK YEON-SUN
YÖNETMEN: LEE TAE-GO
YAYINLANAN KANAL: JTBC
Dizi, bir evi paylaşan üniversite öğrencileri Yoon Jin-Myung (Han Ye-Ri), Jung Ye-Eun (Han Seung-Yeon), Song Ji-Won (Park Eun-Bin), Kang Yi-Na (Hwa Young) ve Yoo Eun-Jae’nin (Park Hye-Soo) etrafında dönmektedir.

MERHABALAR!

Kore Dizisi yorumlarıma uzun bir ara vermiştim.Ama diziler tek tek bitmeye başlayınca ben de artık yorumları girmeye başlamalıyım yavaştan dedim.Yalnız en çok sevdiğim dizi de en erken biten dizi oldu bundan başka iki tane favori dizimin de yorumu gelicek ufaktan çıtlatayım size.

Ay nerelere gideyim nasıl ağıtlar yıkayım bilmiyorum.Çok severek izlediğim hatta izlerken kendimi bulduğum bir dizi bulmak...Paha biçilmez bir şey.(reklam gibi oldu) 

Dizinin konusundan bahsedeyim sonra giflere ve diziye dönelim olur mu ? 

Dizimiz Eun Jae adlı kızımızın aparta taşınmasıyla başlıyor.Apartın adı Belle Epique ve apartta Eun Jae'den ayrı dört kız daha yaşıyor.Eun Jae üniversite birinci sınıf  psikoloji öğrencisi ama tam tersi psikoloji okuyormuş gibi durmuyor o kadar içine kapanık ve bunalımlı görünümlü bir kız ki.Diziyi izlerken demek istediğimi daha çok anlıyıcaksınız.

Song Ji Won bir gazetede çalışıyor aynı zamanda da üniversitede öğrenci,Jung Hanım ile aynı odayı paylaşıyor.(uzun saçlı halini görünce bir vaaay dedim,evt)

Kang Yi Na, işte bu çok karışık kendisi ilk önce para karşılığı bir kaç iş yaparken dizinin sonuna doğru olaylar çok karışık hal alıyor.Üniversite öğrencisi değil.Fiziği on numara.

Yoon Jin Myung, en sağda gördüğünüz şahıs ve aşağıdaki gifte camdan bakan ablamız.Aparttaki en büyük unni kendisi.Bir sürü bir sürü part time işte çalışıyor aynı zamanda da okuyor.
Jung Ye Eun, bence aralarındaki en sıyrık kişi.Her zaman mutlu ve dedikodu yapmaya açık.Dizi boyunca sinir olsam mı nefret etsem mi bir sürü parkur atlattım kendisiyle ilgili.Sonunda hiç biri değilde acımaya karar verdim.En mantıklısı böyleymiş gibi geldi...
(böyle isimleri yazdıkça da yazmışım gibi hissettim.) 
Ben apartta değil de bir yurtta kalıyorum.Diziyi izlerken "keşke bir apartta kalsaydım" cümlesini onlarca kez kurdum.Kızlar dizide bazen birbirlerinden nefret ediyorlar bazen birbirlerinden ayrı kalmaya dayanamıyorlar.Sonunda ise hepsini seviyorsunuz. (Kang unniyi ben daha çok sevdim mesela)
soldan sağa Eun Jae,Song,Kang,Jung
Her şeyiyle mükemmel bir diziydi.Sürekli olarak pazar günü ev temizliğini,Eun Jae'nin ders çalışmasını,beraber oturup yemek yemelerini ve dedikodularını kıskandım.Kıskanılmıyıcak gibi değil izleyin siz de beni anlarsınız.


Age of Youth biterken aklımda sürekli "neden bu dizi popüler olmadı?" sorusu gezinip durdu.Ama iyi ki popüler olmamış,olsaymış kiminle paylaşırmışım bilmiyorum gerçekten.Daha başlamadan fragmanlarını izleyip bayıldığım bu diziyi gidin siz de izleyin ve her bölümünden bir anlam çıkarıp kendinizi bu beş kızın yerine koyun.Bana güvenin hiç pişman olmuyucaksınız izlediğinize.(kore dizisi izlemeyenlere bile öneriyorum)

Benden bu kadar,

BİR SONRAKİ YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!

  Sevgiler,
Vera
Beni buralarda da bulabilirsiniz;

Yorumlar

  1. Ah ulan ah! Nasıl bitirirler böyle harika, muhteşem ötesi bir diziyi anlayamıyorum! :'( Ben de üşenmezsem daha detaylı bir yorum gircem sonra kendi yorumumu tekrar tekrar okuyup ağlarım herhalde.

    İzlemek isteyenlere not: dizi tam arşivlik! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görsünler okusunlar yorumunu.Katılıyorum tam arşivlik! Açıp açıp izlenmelik.

      Sil
  2. Hadi ya, bu kadar beğendin demek o.O Bir yerde çok da aman aman bir dizi olmadığını duyup listemden çıkarmıştım ama şimdi senin yorumunla acaba? dedim :D Sanırım bir şans verip kendi fikrimi oluşturmam gerekiyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda her yerde görüyorum artık ben Age of Youth'un yorumunu gidip kesinlikle izlemen lazım Gözde ^^

      Sil
  3. Dizi gittikçe açılanlardan herhalde. Üçüncü bölümdeyim ve ufaktan ufaktan karakterlere bağlanıyorum sanırım :D Çok kısa olmuş 12 bölüm ya üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gittikçe açılanlardan aynen.Ben de 12 bölüm olmasına çok üzülmüştüm..Bitmesin istiyor insan bu kadar kendini bulduğu dizilerin :(

      Sil
  4. tek kelimeyle muhteşem bir dizi...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu