Okumak istediğiniz 6 kitap | Pazar 6'lısı


MERHABALAR!

Geçen Pazar 6'lısı yazımı yazarken kendi kendime "evet Aralık 2017 ayının yazılarının hepsini yazabilirim" ve ardından tüm yazıları taslağıma kaydettim.Fakat gelin görün ki geçen haftanın konusunu (17/12/2017) yazamadım,yazmadım.Aslında bu günün yazısını da yazmıyıcaktım.Çünkü Almanya'da hatta Berlin de tek başıma bir tatile çıkmış bulunmaktayım ve de bloga yazı yazabilecek zamanı ayırmak biraz zor gözükmüştü gözüme.Benden size ve gelecekteki kendime tavsiye ;"hiç bir şeyi gözünde büyütme".

Yine klasik konuşmamı tamamladığıma göre artık bu haftanın konusuna gelebilirim.

Okumak istediğiniz 6 kitap!

Emin olun benim için okumak istediğim kitaplar sürekli değişiyor,sürekli.Bir gün kişisel gelişim kitabı okumak isterken,diğer gün roman okumak ve ertesi gün de bana diğer kültürleri tanıtabilecek kitaplar okumak istiyorum.Bence bir kitapkurdunun da en büyük kararsızlığı gerçekten sırada ne okuyabileceğini bilememek.

O yüzden listemi en aza indirmek amaçlı ben şu anda okuduğum iki kitabı da listeme eklemek istedim.Çünkü ne zamandır okuyorum bu iki kitabı ve ne zamandır bitiremiyorum.Belki bu listeyle beraber bitiririm.


TED Gibi Konuş - Carmine Gallo

Aforizmalar - Georg Christoph Lichtenberg 

Kan ve Yıldız Işığı Günleri - Laini Taylor 

Big Mushy Happy Lumb - Sarah Anderson (ebook olarak bulabilsem hemen okuyucam) 

Vampir Akademisinin son iki kitabı 

Eğer siz de bu haftanın listesini yaptıysanız linki yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim,sadece kendi blogunuzun değil de başka blogların da linkini bırakabilirsiniz.

BİR SONRAKİ YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!

  Sevgiler,
Ecrin
Beni buralarda da bulabilirsiniz;

Yorumlar

  1. bende bir liste yaptım :) https://izeltolu.blogspot.com.tr/2017/12/pazar-6ls-2018de-okumak-istedigim-6.html

    YanıtlaSil
  2. Seçtiğin kitapların hiçbirini okumadım. Yorumuna göre okuma listeme ekleyebilirim.

    Ben 6 kitap seçmekle yetinemeyeceğim için direkt okuma hedeflerimi yazdım. Benim yazım burada: https://suleuzundere.blogspot.com.tr/2017/12/pazar-6lisi-2018-okuma-hedeflerim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun için ^^
      Gidip senin listene de bakıyorum şimdi!

      Sil
  3. TED Gibi Konuş'u çok merak ediyorum. Goodreads anasayfama düşürüyorsun sürekli kitabı :D Big Mushy Happy Lumb'ı bulacağım bize, o iş bende merak etme :D
    İstediklerini okuyabildiğin güzel bir yıl olur umarım<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AHAHAHAAH ay çok güldüm! Evet ya hep düşürüyorum çünkü aylardır bitiremedim kitabı :D Neredeyse üç aydır okuyorum işkence gibi ama güzel...
      Tamam sana bırakıyorum Big Mushy Happy Lumb'ın pdfini bulmayı.
      İnşallah ikimiz içinde öyle olur ^^ <3

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu