Asla Asla Serisi - Colleen Hoover& Taryn Fisher | Kitap&Seri Yorumlarım

MERHABALAR!
Bilemiyorum yazdığım yorumları mı yoksa paylaştığım videoları mı daha çok seviyorsunuz.Fakat bu sefer Colleen Hoover ve de Taryn Fisher'ın birlikte yazmış oldukları seriyi; Asla Asla serisinin yorumunu sizinle video şeklinde paylaşmak istedim.

Öncelikle seri hakkında bilmeniz gereken tek şey üç kitaptan oluştuğu; birinci part,ikinci part ve üçüncü part.Yalnız bu partların hepsi o kadar kısa ki siz de benim gibi hepsini bir günde silip süpürebilirsiniz.

Artık videoyu izleyecek kadar bilgilendiğinize göre buyurun;



Bu arada Silas ve Charlie hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizi de beni etkilediği gibi etkiledi mi kitap,seri? Yorumlarınızı bekliyorum! 
PS: Kanalıma abone de olabilirsiniz ^^

BİR SONRAKİ YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!

  Sevgiler,
Ecrin
Beni buralarda da bulabilirsiniz;

Yorumlar

  1. Ben bu işbirliğini nasıl daha önce duymam yahu resmen aydınlandım. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu