#şusıralar SON ZAMANLARDA İZLEDİKLERİM

MERHABALAR!

Aslında bu yazıyı eylül, ekim gibi yazacaktım ve aradan çıkacaktı. En azından benim kendimce olan planım bu şekildeydi. Fakat sonra araya işler girmeye ve psikolojik olarak kendimi iyi hissetmemeye başladım. Bilirsiniz o dönemleri, nedense ben yılda iki üç kere geçiriyorum. İşe girip ilk resmi iş deneyimim de sonlandıktan sonra dedim ki bloguma geri döneyim. Taslakta duran yazılarıma baktıkça bayağı biriktiklerini gördüm. O yüzden bu yazı normal #şusıralar yazılarıma benzemeyecek malesef. Hepsinin yanına verdiğim puanları yazacağım. Eh bakalım bu tarzı beğenicek misiniz? (Tüm değerlendirmelerim 10 yıldız üzerinden olacaktır!) 

Emily Blunt in Mary Poppins Returns (2018)
Mary Poppins Returns (2018)  

DÖRT YILDIZ 

Stickman (2017)

Stickman (2017)

DÖRT YILDIZ

Robin Williams and Matt Damon in Good Will Hunting (1997)
Good Will Hunting (1997)

DOKUZ YILDIZ 
Bu filmi izlemenizi de kesinlikle öneriyorum. 

Psycho (1960)

Psycho (1960)

YEDİ YILDIZ

The Shining (1980)

The Shining (1980)

DOKUZ YILDIZ

Will Smith and Jaden Smith in The Pursuit of Happyness (2006)

The Pursuit of Happyness (2006)

SEKİZ YILDIZ
Dram izlemek istiyorsanız ve ilham alınabilecek bir hikaye arıyorsanız kesinlikle öneririm. 
Pet Sematary (2019)

Hayvan Mezarlığı (2018)

ÜÇ YILDIZ.
Al işte keşke izlemeseydim dediklerimden biri, o yüzden düşük puan verdim kusura bakmayınız. 

Jude Law, Matt Damon, and Gwyneth Paltrow in The Talented Mr. Ripley (1999)

Yetenekli Bay Ripley (1999)

ALTI YILDIZ
Beklediğimden daha yavaş ilerliyordu. Eğer hikaye daha hızlı ilerleseydi yahut daha çok şaşırtıcı unsur olsaydı kesinlikle seveceğim, favorilerime giren bir film olurdu. 
Samuel L. Jackson, Regina Hall, Richard Roundtree, and Jessie T. Usher in Shaft (2019)

Shaft (2019)

İKİ YILDIZ
İZLEMEYİN! 

Nicola Peltz, Thomas Mann, and Percy Hynes White in Our House (2018)
Our House (2018)

DÖRT YILDIZ
Fena değildi. Korkutucu muydu? Kesinlikle hayır. Ama ilgi çekiciydi. 

Keanu Reeves and Charlize Theron in Sweet November (2001)
Sweet November (2001)*

DOKUZ YILDIZ 
Çok çok beğendim! Romantik sevenlere duyurulur! İzleyiniz. 

Remember Me (2010)
Remember Me (2010)

YEDİ YILDIZ 
Şimdiye kadar iki kere izledim. Yine de sevdiğim dram,romantik türlerine mensup filmlerden biri.

Aras Bulut Iynemli and Nisa Sofiya Aksongur in Yedinci Kogustaki Mucize (2019)

Yedinci Koğuştaki Mucize (2019) *

SEKİZ YILDIZ
Nasıl ağladım nasıl ağladım size anlatamam! İzlerken yüreğim burkuldu, burkuldu durdu. İzlemenizi öneririm. Bence Aras Bulut'un oyunculuğu şahaneydi! 

Colin Ford, Angourie Rice, Owen Teague, Jeni Ross, Justice Smith, Sean Jones, and Jacob Batalon in Every Day (2018)
Everyday (2018)

BEŞ YILDIZ 
Kesinlikle kitabını da okuyacağım. Ondan sonra belki bir film, kitap karşılaştırması yaparım. 

Yuyeolui eumagaelbeom (2019)
Tune in for Love (2019)*

DOKUZ YILDIZ
ÇOK ÇOK GÜZELDİ! 

Leonardo DiCaprio, Jack Nicholson, Matt Damon, and Ray Winstone in The Departed (2006)
Köstebek (2006)*

ON YILDIZ 

Neden buna on yıldız verdin diyebilirsiniz. Nedeni izlememe rağmen hala aklımdan çıkmaması ve de gerçekten filmi her düşündüğümde farklı bir yönünü görmemdir. 

Joan Cusack, Jason Schwartzman, Rashida Jones, Sergio Pablos, Will Sasso, J.K. Simmons, and Neda Margrethe Labba in Klaus (2019)
Klaus (2019)

SEKİZ YILDIZ
Büyük ihtimalle bu seneden sonra her yıl yılbaşı, christmas döneminde izleyeceğim dönemlik film listeme girdi. Animasyonları, çizimleri (?) bayağı başarılıydı. 

Will Smith, Helen Mirren, Kate Winslet, Edward Norton, Naomie Harris, Keira Knightley, Michael Peña, and Jacob Latimore in Collateral Beauty (2016)
Gizli Güzellik (2016)

BEŞ YILDIZ 

Samuel L. Jackson, Jennifer Jason Leigh, Michael Madsen, Tim Roth, Kurt Russell, Bruce Dern, Demián Bichir, and Walton Goggins in The Hateful Eight (2015)
The Hateful Eight (2015) 

DÖRT YILDIZ 
Kesinlikle önermiyorum, bayağı kanlı ve iğrenç diyebileceğimiz türden bir film. 

BİR SONRAKİ YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!

  Sevgiler,
Ecrin
Beni buralarda da bulabilirsiniz;
Youtube Kanalım (YENİ VİDEO VAR!)

Yorumlar

  1. Film arayışlarımda uğrayacağım bir yazı olmuş, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni yıl sizler için sağlık, mutluluk ve huzurla dolu bir yıl olsun; Yeni yılınız kutlu olsun. Sevgilerle.:)

    YanıtlaSil
  3. Epeydir yeni yazı yok :)

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar herkes evde film ariyor. Listenizi beğendim. Bloguma beklerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu