Kitap Seçimi


Öhüm opal'i bitirdiğimden beri hangi kitaba başlıyıcağımı bilememek gibi bir derde düştüm.Aslında video çekmeyi planlıyordum ama youtube'a ve buraya konulmadığı için olmadı.Bir dahaki sefere artık :) Neyse kitap seçimi yapamadığım için şöyle bir elimdeki kitapları göstereyim seçimi de siz yapın dedim.
 1-Suç ve Ceza (karikatür)(Bitti)
2-Cehennem - Dan Brown
3-Sherlock Holmes Ölümün Sesi
4-Ateş Tahtı - Rick R.
5-Şimşek Hırsızı  - Rick Riordian(bitti)
6-Dedektif Kurukafa Ateşle Oynama - Derek Landy(bitti)
7-Sapphique  - Catherine Fisher 
8-Adamı Deli Ederler - Aziz Nesin (bitti)

Ve evet hala Percy Jackson O. serisine başlamamıştım.Ama tüm kitaplarını almış bulunmaktayız.Kitaplar bu kadar en azından benim seçtiklerim.Kararsız kaldıklarım.Umarım içlerinden birini seçer bana söylersiniz.Çünkü opalden sonra cidden hangisine başlıyıcağımı bilemez durumdayım.Teşekkürler şimdiden :) 


Yorumlar

  1. Ben Şimşek Hırsızına 2. ye başladım. Çok okumadım istersen onu oku . Hem beraber okumuş oluruz :D:D Bizde de bütün seri var kardeşim hepsini okudu bende 2. kitabına kadar okumuştum sonra unuttum tekrar başlıyım dedim :D

    Ateş Tahtı kaçıncı kitabı ya :D:D Bende Kırmızı Piramit var onun serisinden dimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ateş tahtı iikinci kitap :D Sen tatlı belayı falan oku sonra beraber okuyalım o zaman percy jackson'ı :D

      Sil
  2. hımm güzel o zaman Ateş Tahtı'nı oku yorumunu merak ediyorum. Bende alcaktım 2. sini ama sonra ne bilim başka kitaplar önüne geçti :D
    Tamamdır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimde olmasa bende almazdım şahsen :D ama tüm seri alınmış okumak lazım , yoksa benim listem de baya bir uzun :(

      Sil
  3. Şimşek Hırsızı ile Sapphique arasında kararsız kaldım :/ Percy Jackson ve Olimposlular serisinin tüm kitapları elinde varmış madem, Şimşek Hırsızı diyorum ;) Ama Sapphique yorumunu da merak ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki şimşek hırsızı oldu :) O zaman başlıyım ben yavaştan okumaya bir de alışveriş yapmayı düşünüyorsam :D

      Sil
  4. Bencede Şimşek Hırsızı. Merak ettiğim bir seri oku bakalım kitabı nasılmış. Filmini çok sevmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu akşam başlıyorum o zaman umarım başlayabilirim :D Filmi cidden güzeldi , umarım kitapta filmi gibidir.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu