Dizi Yorumları : Cunning Single Lady




Adı : Cunning Single Lady 
Bölüm Sayısı : 16 
Yayınlandığı Yer : Güney Kore 
Yönetmen : Ko Dong-SunJung Dae-Yoon
Tür: Romantik Komedi 
Ae Ra (Lee Min Jung) daha iyi bir yaşam için görünüşüne odaklanmıştır. Daha sonra mühendislik okumuş olan Jung Woo (Joo Sang Wook) ile tanışır ve ardından evlenirler ancak daha sonra boşanırlar. Boşandıktan sonra, Ae Ra zor zamanlar geçirir. Ae Ra'nın aksine Jung Woo başarılı ve zengin bir BT geliştiricisi olur.Bunun üzerine Ae Ra onunla tekrar evlenmek için Jung Woo'yu baştan çıkarmaya çalışır.


Herkese merhabaaalar ! Mayıs'ın ilk gününden bu aya enerjik başlıyım dedim.Şöyle azıcıık silkeneyim ve de blogumla ilgilenmeye devam edeyim.Dimi ? Geçen ay tur dışında pek bir yazı paylaşmadığımı biliyorum ama bu ay öyle olmuyucak okuyucu bunu bilesiniz ! 

Şimdiden söyliyim sizi çook gifli bir yazı bekliyor.Bol bol gülüceksiniz inşallah.AMACIM SİZE BU DİZİYİ İZLETMEK ! Sonra da dedikodu yapmak *-* Ne güzel olurdu.Başlamadan önce yoruma bu diziyii çok sevgili Bir Kitap Delisi'yle ve onun kız kardeşiyle beraber izledim.Gerçi ben nasıl bayıldıysam diziye ve karakterlere dizi çook çabuk bitti benim için.Şimdiden Ece bunu okuyorsan yazının sonuna kadar okuma bitirene kadar :D Bitirdikten sonra come back.

Eğer hazırsak/m başlayalım yoruma.Öhüm öhüm.

Na Ae Ra gençliğinde annesinin yanında restorantlarında çalışmaktadır.Ona Köyün Madonnası denmektedir.Güzelliğinden dolayı.Ve Cha Jung Woo ise Na Ae Ra'ya amansızca aşık olduğu  için sürekli Na Ae Ra'nın aile restorantında yemek yemektedir.Cha Jung Woo'nun sürekli orada yediğini göre Na Ae Ra esas oğlanımızla yakınlaşmaya başlar.Hatta yakınlaşma hikayeleri var ki anlatmayacağım siz izleyin ve gülün çoook gülüceksiniz ! Bu arada Na Ae Ra'nın tek hayali vardır evlenip ev hanımı olmak.Yakınlaşan çiftimiz evlenir ve 100'üncü günlerinde evliliklerinin Cha Jung Woo işten istifa ettiğini söyler bulup buluuup burdan sonra işler çiftimiz için hiiiç mi hiiç iyi gitmez.Ve sürekli kavga etmeye tartışmaya başlar çiftimiz.Son şimdiden bellidir.Boşanacaklardır.

Boşanmanın ardından Na Ae Ra çeşitli part-time işlerde çalışır.Ve Cha Jung-Woo'nun borçlarını ödemeye çalışır ki uzun uğraşlar sonucunda öder.Ama elinde hiç bir şeyi yoktur.4 yıl sonra Na Ae Ra hala aynı yerde etrafında dört dönerken Cha Jung Woo kendine bir şirket kurmuştur ve herkes ondan bahsediyordur kii yılın en yakışılı ceosu bile seçilmiştir (HAKLILAR !) 





Na Ae Ra Cha Jung Woo'nun zengin olduğunu görünce hırs yapar evet evet hırs yapar ve Cha Jung Woo'yla yeniden yakınlaşmaya çalışır.Veee böylece esas oğlanımızın şirketinde stajyer olarak çalışmaya başlar.


 Allahııım dizi de öyle güzel oyuncular vardı ki ! Hepsini tek tek özleyeceğim sanırsam.Böyle bazılarını açıp açıp tekrar izleyesim geliyor.Ama diyorum dur Veraa izlediğin bir dizi var şu an.Dizini heba etme.Sonra da şu anki dizime devam ediyorum.Dizi öyle komik öyle duygusaldı ki ! Bazı yerlerde gülmekten ölürken bir sahne sonraaa"noluyoo yaa az önce gülüyordum been?!" moduna giriyorsunuz.


 Bir de Na Ae Ra var.Kendisini Miss A'dan SUZY'ye benzeteen bir ben değilim değil mi ? Bakar mısınız gülüşe.Kendisini Unni'm ilan ediyorum.İdolüm bile diyebilirim.Bir de CEO'muz var.Dizideki Oppa'lara ne dersem az.Yaşlı olabilirler.Ama cast öyle seçilmiş ki hayranlıkla izliyorsunuz.Seo Kang-Joon'u mu dersiniiiz  yoksa çok sevgili Joo Sang-Wook'u mu dersiniz bilemeyeceğim.





Yalnız tek sinir olduğum kısım dizi KI-SA-Y-DI ! Çoook kısaydı hemde.Dakikaları bile 60 dakikaydı.Uleyn beni deli mi ediceksiniz ? Playful kiss'i sevdim 1 saat 60 dakika yaptılar bir bölümünü amaa bölüm sayısı 16ydı.Cunning Single Lady'yi izledim beğendim bir baktım bir bölüm 1 SAAT.Bölüm sayısına bakayım dedim sonra orada yıkıldım.Nasıl nasıl 16 bölüm yaparsınız  ? Ben Ceoya doyamadım.Na Ae Ra'nın cesaretine azmine doyamadım.Neden neden neden :( Şimdi fark ettim de içimde neler biriktirmişim ben bu yazı çok iyi oldu.




SON OLARAKTA HEPİNİZE SMILEE DİYEREK YAZIMI SONLANDIRIYORUM ! HAH BİR DEEE HEMEN İZLEYİN İZLEYİN İZLEYİN.BASKI YAPARIM.YAZIN ÜSTÜNÜZE YORGAN ATARIM.İZLEYİN.Sakinim.çok sakinim tamam.



Yorumlar

  1. Gifleme baktim kapadim hemen :D bahsettin mi bilmiyorum ama dizide en sevdigim olay ceonun gulmesi. O nasil bir gulustur... kardesimle dalga geçip duruyoruz :D bitecek bitecek az kaldi. 5 bolumcuk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ben onu unuttum bak :( gülüşü...evet gülüşü ahaha yaaa çok güzeldi :D keşke izlemeseydim en baştan izlerdim :D 5 bölüm sonra senden de yorum bekliyorum *-*

      Sil
  2. Bu kadar ısrar üzerine, kesin izleyeceğim artık. :D
    Gerçi şu sıralar hiçbir şey izlemiyorum.
    Yarım kaldı izlediğimde. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne izliyordun ? *-* Ahahaha izlemelisin cidden bırakamayacaksın ! :D Bir sonraki bölüm derken gözüne ağrılar giricek :D

      Sil
  3. BU YAZIYI OKUDUKTAN SONRA BAŞLADIM DİZİYE İYİKİDE BAŞLADIM SON ZAMANLARDA BU KADAR GÜLDÜĞÜM BİR DİZİ OLMAMIŞTI .. YAZIN İÇİN TEŞEKKURLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim beni dinleyip izlediğin için yorumun beniii çook mutlu etti :D Böyle yüzümde güller aça aça okudum yorumunu :D Bitince ne diyicelsin merak ediyorum ben çok sinir olmuştum da :D

      Sil
  4. BEN TEŞEKKUR ETTİM ..HADİ YA:) ŞİMDİ 11. BÖLÜMDEYİM MERAK ETTİM İYİCE SABIRSIZLIKLA SONUNU BEKLIYORUM ŞİMDİ:))

    YanıtlaSil
  5. ve diziyi bitirdim ve çok begendim sonuda çok güzel olmuştu:)biraz uzuldum bu tatlı çifti daha uzun izlemek isterdim. ama çok muhteşem bir ikiliydi ve tekrar bir dizide daha bunları çift olarak görmek isterim.sadece su fotograf olayını anlamadım o fotoları ne zaman çektirmişler 16.bölümün başında masasındaydı daha sonra evlenme teklif etti.birde ilk defa şu infınıte deki çocuğu gulerken gördüm pek sevmezdim kendisini aama burda sevimliydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah adsıız keşke adını bilsem ! :D tüm dediklerinde haklısın oppa da sevimliydi unni de unninin bir filmini buldum ve de izlemeyi ve yorum yazmayı planlıyorum :D o zamana kadar sanırım dizi değil de kitap yorumları yazıcam bu arada the greatest love diyorum biiiir harika ! :D

      Sil
    2. BEN ADSIZ:) DAHA ONCE BIG DE İZLEMİŞTİM BAYAN OYUNCUYU AMA BU KADAR SEVMEMİŞTİM BURDA ÇİFT OLARAK ÇOK UYUMLULARDI..GREATS LOVE NAM-I DEĞER ARIZALI MUHTEŞEMDİR. ÇOK ÖNCE İZLEMİŞTİM BENDE :)DOK GO JIN KONUŞMASI ÖLDÜRÜYOR ZATEN BENİ:)BAYAN OYUNCUDA MASTER SUNDA MUHTEŞEMDİ:)

      Sil
  6. ben adsız:) bayan oyuncuyu bıgdede izlemiştim ama burda daha bir sevdim çift olarak muhteşem olmuşlar.greats love dok go jın yani nam ı değer arızalıyı izlememek olurmu çok önceleri izledim adamın konuşma şekline hastayım ayrıca bayana master sunda çok beğenmiştim oyunculuğunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. UPS birazcık geç oldu özür dilerim :( Big big'i bir türlü izleyemedim ! Ama Miss A'deki Suzy oynadığı için izlemeyi çok istiyordum bir de üstüne bu unni eklenince merakım arttıkça arttı :D Sen beğendin mi nasıldı *-* Ayrıca isminle gelmene çook sevindim ! Memnun oldum çok çok :D

      Sil
  7. bende memnun oldum bende tam tersine suzy ve başroldeki adamdan dolayı izlemediğim dizilerdendi ama bir boşlukta izledim.çok aman aman bir dizi değil abartıldığı kadının oyunculuğu ordada güzeldi ama burdaki partneri ile çok uyumlu olmuştu.çok begenerek izlemedim yani big i..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa suzy sevilmez mii çok şeker biri bana kalırsa :D sırf onun için miss A'yı seviyorum :D ve baş roldeki adamı çook seviyorum zevklerimiz zıtmış :D

      Sil
    2. ben başta sevmiyordum suzy i ama dream hıghdan sonra biraz sevdim ama genede pek bayılabayıla izlemiyorum kendisini..evet biraz zıtmışız:) biraz yaştan dolayı galiba herkesin sevdiklerini pek sevemiyorum biraz daha ajussı ajummalar bana hitap ediyor galiba:)ama çift artık favorılerimin arasında:))

      Sil
  8. ilk bölümü izledim sıkıldım bıraktım.yazdıklarınıdaokuyunca tekrar başlıyacağım inşallah pişman olmam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin ve izlediğine pişman olmazsın ^-^ Yorumlaarını bekliiyor olacağım.

      Sil
  9. merhabaa bugun ki yorumlar ve yaziniz sayen'zde bende baslayacagim cok samimi bir yazi olmus cunku

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook sevindim ^^ bitirince tekrar gelirsen dedikodu yapabiliriz çok sevinirim! ^-^

      Sil
  10. Süpersin, vera ya kalemin çok iyi,yeniden izlemiş kadar oldum, dizi gözümün önüne geldi... aktör ve aktris de sevdiklerimdendi ki ikisinin uyumu da görülmeye degerdi 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayayaya çok teşekkür ederim ^^ Senin de kalemin bir o kadar iyi biliyor musun okurken okutuyor daha da ^^
      Benim ilk beşime girer Cunning kesinlikle.
      Yalnız baya damak tadımız uyuyormuş birbirine ^^

      Sil
    2. Çok teşekkürler vera 😉
      Çok eğlenceliydi, haklısın girer yani 😂
      Evet ya benim de gözümden kaçmadı 😂😂😂

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu