More Weird Things Customers Say in Bookshops - Jen Campbell | Kitap Yorumu

Kitabın Adı : More Weird Thing The Customers Says in Bookshops
Yazarı : Jen Campbell
Türü : Komedi
Weird Things Customers Say in Bookshops was a Sunday Times bestseller, and could be found displayed on bookshop counters up and down the country. The response to the book from booksellers all over the world has been one of heartfelt agreement: it would appear that customers are saying bizarre things all over the place - from asking for books with photographs of Jesus in them, to hunting for the best horse owner’s manual that has a detailed chapter on unicorns. 
                                                                                                                                 Customer: I had such a crush on Captain Hook when I was younger. Do you think this means I have unresolved issues?

More Weird Things Customers Say in Bookshops has yet more tales from the antiquarian bookshop where Jen Campbell works, and includes a selection of ‘Weird Things...’ sent in from other booksellers across the world. The book is illustrated by the BAFTA winning Brothers McLeod.

 Merhabalar sayın okuyucu ! 
Geçenlerde Goodreads'te amaçsızca dolaşırken,tam olarak dün akşam -15.07.2014- aniden Humor bölümüne denk geldim ! Genelde komik şeyler okuyan birisi değilim daha çok komik kitapları birilerinden dinlemeyi severim.Vakit kaybı olarak görmüyorum ama açıkcası bana garip gelir-di.Di çünkü aniden kapağına aşık olup indirmek istediğim bir kitap çıktı karşıma ! Öhüm şu anda da incelemesini yapıyorum bilin bakalım hangi kitap ?! Evvet aynı kitaptan bahsediyoruz sayın okuyucu.

Öncelikle belirtmeliyim ki kitabın bir kurgusu yok.Kitap rastgele kitapevlerine gelen müşterilerle satıcı konuşmalarından oluşuyor.Genellikle dükkana gelen müşteriler ya da telefondan arayan müşterilerden oluşuyor.Sizin için bir kaç alıntı hazırladım.Ama emin olun bunlar en hafifleri uzun bir cümle olmamasına dikkat ettiğim için dört tanecik alıntı çıktı.Uzun olsaydı eh sanırım kitabın tümünü yazardım buraya.


  • Customer : Do you have Harry Potter and the Prisoner of Abracadabra ? 
Kitabımız Jen Campbell tarafından yazılmış.Kendisi çok komik bir kadıncağız.Kitapta bir okuyucu daha doğrusu müşteri mi diyeyim kendisine yeni J.K.Rowling olup olmadığını ve ona benzemediğini söylemiş.Son beş sayfada okuyabilirsiniz bunu.Kesinlikle spoileer değil bunu da unutmayın öhüm !

  •  Customer : I'm looking for the book Mini Alcoholic by Sophie Kinsella. 
Kitap dünyanın her tarafından gelen insanlarla daha doğrusu gelen maillerden ve konuşmalardan oluşan bir kitap.Örneğin Müşteri,Satıcı,Müşteri gibi sıralanıyor.Bir bakıma piyes okuyormuş gibi hissedebilirsiniz kendinizi.Ben hissettim.
  • Customer : What is the first name of the author Anonymous ?  
Ayrıca More Weird Thing Customers Say in Bookshops serinin ikinci kitabı.Tabii ben epud bud'da birinci kitabı bulamayınca "nolcaak yeaa ikinciyi okusam?" modunda olduğumdan direkt ikinciyi indirdim.Altını çiziyorum ikinciyi okudum ama birincinin sadece adını biliyorum evet konusu birde.
  • Customer (holding up a book): What’s this? The Secret Garden? Well, it’s not so secret now, is it, since they bloody well wrote a book about it!
 Unutmadan Jen'ciğimizin bir de tumblr sayfası varmış ! Bu diyalogları yayınladığı.Sanırım ilk yayınlıyor en çok sevilenleri bastırıyor sonra da.Çok mantıklı ve karlı bir iş onun için.Eğer tumblr sayfasını merak ettiyseniz weird thing customers say in bookshops yazmanız yeterli olucaktır.Ki şu an gerçekten o linki kopyalamaya üşendim.

Kitaptan ne kadar hoşlandığımı,beğendiğimi ve bir saatte başlayıp bitirdiğimi bahsetmiş miydim ? Bahsetmediysem şimdi söylemiş oldum.Gidin kitabı alın ve okuyun ya da epub bud'dan kolaylıkla ismini aratıp indirebilirsiniz -calibre ile ya da aldiko ile kolaylıkla okuyup iki saatte bitirebilirsiniz-.Ayrıca tam çerezlik ! Kitaplığınızda bulunması gereken okuyup okuyup gülünmesi gereken kitaplardan.Ah sanırım ben diyeceğimi dedim okuyucu git indir ya da al ! Seçim sana ait.Tarafını seç ve savaşa katıl ! Haydiii ne duruyorsun? Koş KOŞ !


XOXO


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu