Bir yardım çağırısı????

Merhabalar arkadaşlar!
Bu gün öyle farklı bir konuyla karşınızdayım ki.Ben ne desem şaşırırsınız o yüzden bir şey demiyicem.Ve sizden sadece yardım istiyicem.Açıkçası benim seneye fotoğrafçılık dersim var.Ve hobi olarak bunu yürütmek istiyorum."Fotoğrafçılık" işini.Kendi çapımda bir geliştirme yöntemi olarak görüyorum bunu.Ve sizden ricam bana yardımcı olmanız.
Gelelim konumuza.
Hangi fotoğraf makinesi daha iyidir? Profesyonel bir şeyler olsun istiyorum ama ailemin şartları var.-Evet küçücük bir çocuğum hala onların isteklerine uyuyorum-


  • Öncelikle kendi belirlediğim tutar 1.200 ama sanırım o tutarı 2.000'e kadar genişleticez.
  • İkincisi çözünürlüğü iyi olsun istiyorum herkes gibi.Ama aynı zamanda da aile içinde de kullanılacağı için ve bol bol video da çektiğimiz için video kalitesi de olsun istiyorum.
  • Çok bilgisizim bu konularda affınıza sığınıyorum ve araştırmam sonucu öyle miktarı çok cebime zararlı olmayan iki-üç makine beğendim.
Birincisi Canon Eos 60 D.Açıkçası bunun her şeyi hoşuma gitti.Yana çevirilebilir ekranı.Çözünürlüğü vs vs.Yukarı da fotoğrafı olan makinedir.

İkincisi Canon G7 X.Bunun tek eksisi benim için görünüşünün tatmin etmemesi.Aslında ağır bir şey olmasa da diye de düşünmüyor değilim.


Üçüncüsü Sony Alfa serisi.İncelemedim.Çok bir fikrim yok.Sanırım olmasa da olur kısmına getiricem bunu.

Samsung NX serisi (herhangi bir tanesi olabilir ama araştırmam devam ediyor) 



Seçtiklerim bu kadar arkadaşlar yardım çağrıma kulak verip bana minnacık bir yorum bırakırsanız çok sevineceğim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu