2016'da okuduğum kitaplar

Sıra geldi 2016'nın son yazısına.Artık bitsin de rahat edelim değil mi? Gerçekten sıkılmaya başladım 2016'yla ilgili yazılardan.Napalım el mahkum yazacaz.Şaka şaka,bu yazdığım yazıların hepsi ileride benim için "sanal günlük" olarak kaldığı için çok değerliler.Zaten bundan sonra yazacağım başka yazı kalmıyıcak ve başa dönmüş olucaz.

bu son yazıydı sanırım sizde ben de artık bu balonları görmeyeceğiz..

Bu yazının amacı da,toplu "2016da okumuş olduğum kitaplar listesi" yazısı.Aslında kendime yazdığım,kendimi sınadığım ve tamamiyle kendimi görmek istediğim bir yazı.Alınmayın sizi de,hepinizi de çok seviyorum.Fakat bu yazı tamamiyle benim için yazıldı.O zaman bana da size de iyi okumalar,


1- Kocan Kadar Konuş Diriliş - Şebnem Burcuoğlu
2- Günahkar Doğan - Jessica Spotswood
3-Siyah Kan - J.C.Grangé
4-Komik Bir Hikaye - Ned Vezzini
5-Yağmurla Gelen Mutluluk - Amber L.Johnson
6-Titan'ın Laneti - Rick Riordian
7- The Egg - Andy Weir
8- Bir Nefeste Dünya Mitolojisi - Mark Daniels
9- Lola ve Komşu Çocuk - Stephanie Perkins
10-Satranç - Stefan Zweig
11-Kafes - Josh Malerman
12-Sıfır Noktasındaki Kadın - Neval El Saddavi
13-Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu - Stefan Zweig
14-Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları - Random Riggs
15- Dönüşüm - Franz Kafka
16-Otomatik Portakal -  Anthony Burgess
17- OZ- Adam Fawer
18- Harry Potter ve Felsefe Taşı - J.K.Rowling
19-Senden Sonra Ben - Jojo Moyes
20-Ölüm Adası - John Dixon
21-Öksüzler Treni - Christina Baker Cline
22-Mosaics of Zeugma - Mehmet Onal
23-İkinci Şans - Robin Schneider
24-Bizim Büyük Çaresizliğimiz - Barış Bıçakçı
25-Buz Öpücük (Vampir Akademisi 2) - Richelle Mead
26-Unutma Beni - Holly Jacobs
27-Uçurtma Avcısı - Khaled Rosseini
28-Gölge Öpücük (Vampir Akademisi 3) - Richelle Mead
29- Harry Potter ve Sırlar Odası - J.K.Rowling
30- İmkansızın Şarkısı - Haruki Murakami

Bu yazıdan sonra artık normal "kitap yorumları" olan blog halime geri döneceğim.Hatta pazartesi günü sizinle paylaşmak için sabırsızlandığım bir kitap var!

Yorumlarınızı bekliyorum ^^,

BİR SONRAKİ YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!

  Sevgiler,
Vera
Beni buralarda da bulabilirsiniz;

Yorumlar

  1. Ben de kendi 2016 yazılarımı tamamlamaya üşeniyorum artık :D O yeni yıl havası geçince hevesim de geçti ve kitap istatistikleri kaldı. Sağlık olsun diyorum :D
    İyi yine ya okuduklarının neredeyse yarısının yorumunu girmişsin bloga. Umarım bu sayı 2017'de daha da artar :>

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de hevesim geçmeden yazmam,bitirmem lazımdı.Çok şükür rapor yazıları bitti.Bundan sonra gelecek yazı yok 2016 ile ilgili :D
      Artık kitap yorumlarıyla aktif olabilirim en çok ona seviniyorum.Bir de hedef koydum kendime (70 yazı yazma hedefi) eheheh ondan daha bir sürüüü yazı gelicek inş :D
      Seni de gaza getirebilirim *-*

      Sil
  2. 2016 kitap okuma açısından çok başarısız geçti benim, 2017den umudum var ama :) Keyifli okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah 2017de okuduklarınız sizi tatmin eder ve bol bol okursunuz.
      Size de keyifli okumalar ^^

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu