2017 POPSUGAR Reading Challenge

Öhüm öhüm,resmen challengelar mimler bitti falan derken kendi kendime iş çıkartmakta ustayım.Tamamlayamasam da kendi kendime yarışmak beni motive ediyor.Rakamlar yükseldikçe,listelerin üstüne tik attıkça kendimi iyi hissediyorum resmen.

Essie'nin (Periodic Library) bu yazısını ilk yazdığı zaman görmüştüm ve de resmen imleçleyim kaydetmiştim.Geçen günlerde kaydettiğim yazılara bakarken bu challenge'a denk geldim.Hemen açtım Essie'nin yazısını okumaya başladım.Ardından gelen heyecan ve "neden olmasın??"larla challengeı blogumda paylaşmaya ve katılım yapmak isteyenleri Essie'ye yönlendirmeye karar verdim.
Aslında Okuyan Muggle/Gözde de bu tarz challenge yapıyordu,umarım ona da katılıcam.İkisinin linkini de yazının sonuna bırakıcam,bakar bloglarına uğrarsınız ^^ 

POPSUGAR Reading Challenge 41 kategoriden oluşuyormuş,görseli (tabii ki de Essieden aldım) aşağıya bırakıcam.Belki okudukça,ayda bir şeklinde okuduklarımı da buraya bırakır sizinle paylaşırım.Onun dışında kategoriler aşağıda.Essie aslında çok güzel Türkçe'leştirmiş.Bunu bir kırtasiyeden yazdırmayı ve yurtta duvarıma asmayı düşünüyorum.O şekilde daha motive olurum belki kim bilir? 




Yorumlarınızı bekliyorum ^^,

BİR SONRAKİ YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!

  Sevgiler,
Vera
Beni buralarda da bulabilirsiniz;

Yorumlar

  1. Ooooo super Ecrin, senin de katilmana cok sevindim, Eslem de fena mutlu olacaaaak! ^^ Ben de bastirip ajandamin arasina koydum, oyle daha guzel oluyor tik filan atiyor, gaza geliyorsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yorum yazdıktan sonra Eslem de yazmış :D
      Yalnız ajanda fikri de çok mantıklı geldi şu an *-* Ama sanırım duvara asıp her gün sabah kalktığımda bakıcam :D
      Senin maratona da katılsam mı diye düşünmüyor değilim *-*

      Sil
  2. Duvara asmak çok mantıklı yalnız. Tamamladıkça tik atarsın ve motive olursun. Benim asıcak duvarım yok maalesef :D
    Kategoriler için kitap belirledin mi? *-* Benim listemin çoğunluğu hala boş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii,bir youtuberda "Zinciri Kırma" şeysini duvara astığını görmüştüm.Senin Popsugar challenge'ı asmakta öyle güzel olcak :D Bak Gözde'nin yaptığı gibi ajandaya ya da dolap kapağına da yapıştırabilirsin onlar da fena güzel oluyorlar.
      Benim de listemin çoğunluğu şu anlık boş.Bir haftaya hepsini belirliyicem *-* Amin.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu