UnREAL | Dizi Önerisi


MERHABALAR!

Yaz bitiyor ben de büyük bir açlıkla dizileri izleyip bitiriyorum. Resmen yaz ayları benim için kitap, film ve dizi üçlemesinin dibini yaşamak demek. O yüzden her boş zamanımda açıp açıp bulabildiğim her diziyi izlemeye çalışıyorum ve izlemeyi sevdiğim türler de genellikle fantastik, romantik ve reality showlarından oluşuyor. Bu türlerle ilgili şu ana kadar piyasada yayınlanmış olan her diziyi de izlediğim için yeni bir dizi çıktığında pür dikkat o diziyi inceliyorum.

2015'ten 2018'e yayınlanmış olan unREAL adlı dizi de reality showlarından olan The Bachelor / The Bachelorette'e benzediğinden dikkatimi çekti. Sonradan radarıma alıp izlemeye başladığımda ise resmen şok oldum! Çünkü hem The Bachelor'ı izliyorduk hem de resmen, RESMEN arkaplandaki prodüksiyona şahit oluyorduk. Eğer sizde benim gibi meraklı tiplerdenseniz kesinlikle zaman kaybetmeden en azından birinci sezon birinci bölümü seyretmenizi öneririm.

Dört sezon boyunca yayınlanmış olan unREAL, aslında Everlasting adında ruh eşlerini bulmaya çalışan insanların, kişinin bir çok kişiyle randevuya çıkmasını anlatıyor. HUH! Çok karmaşık bir konu değil mi? Önplanda gördüğümüz konu bu fakat tüm adaylar bir evde kalıyor ve aslında arkada işleyen prodüksiyon önplandaki adayları yönlendiriyor. Biz hem arkaplandaki  hem de önplandaki karmaşayı izliyoruz.



Dizi Quiin adında bir senaristle başlıyor ve ardından prodüksiyon ekibindeki tüm kişileri de yavaş yavaş tanıyoruz. Fakat Quiin'le birlikte işin içine deli mi deli Rachel da giriyor ve işte bu noktada öyle bir cümbüş başlıyor ki anlatamam!

Dizide her sezon farklı kişiler oynuyor. Yani prodüksiyon ekibini saymazsak her sezon hatta neredeyse her bölüm farklı kişilerin hayatlarına tanık oluyoruz. Ayrıca her sezon farklı farklı bir çoook yeni erkek oyuncu tanıdığımızı söylersem de yalan olmaz. Hatta bir kaçını 2019'un yeni çıkacak film ve dizilerinde de görmemiz mümkün. Yükselen yıldızlar çıktı resmen diziden!


Öte yandan da şöyle bir durum var: ne kadar dizide bir adayın gerçek aşkı bulmasını, dedikoduları ve de kaos sahnelerini izliyor olsak da arkaplanda daha da kötü şeylere tanık oluyoruz. Cinayet, intihar, tecavüz, uyuşturu gibi konulara da sık sık değiniyor dizi. Bir ara özendirmeye mi çalışıyorlar diye düşündüysem de ardından gelen "bakın bu tür eğlence programlarında aslında görmek istediğinizi verseler de neler oluyor görün" aydınlanmasından sonra dizinin asıl amacı kafama dank etti. 




Her ne kadar dört sezon boyunca unREAL'ı takip etmiş ve de izlemiş olsam da izleyecek olanlara tavsiye vermeden, uyarmadan yazıyı bitirmek istemiyorum. Dizi kesinlikle +18 bir dizi, midenizin kaldırmayacağı, şaşıracağınız ve de yok artık diyeceğiniz bir çok sahne mevcut bu sebeple de izleyecekseniz kendinizi hazırlayıp diziye öyle başlayın. Ama eğlenceli bir dizi olduğunu ve sizi meraklandıracağını da söylemem gerek. Demem o ki seçiminizi iyi yapın. İlk bölümler sizi sarmazsa yahut mideniz kaldırmazsa kesinlikle diziyi izlemeye devam etmeyin. 

Eh benim diziyle ilgili söyleyeceklerim bu kadardı, sizin dizi önerilerinizi de bekliyorum! Her diziyi izlemeye açığım ✨

BİR SONRAKİ YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!

  Sevgiler,
Ecrin
Beni buralarda da bulabilirsiniz;
Youtube Kanalım (YENİ VİDEO VAR!)

Yorumlar

  1. Bu güzel diziyle bizi tanıştırdığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, yorumunuz için ben teşekkür ederim! ^^

      Sil
  2. Ve etkinliğimiz devam etmekte, seni de görmek isterim. Link bırakıyorum. :)

    https://edischar.blogspot.com/2019/08/kesf-i-blogger-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  3. Wowowow! Ben böyle bir realty show olduğunu bilmiyordum Ecrin! İlgimi çekti bayağa. En azından birinci bölümüne bir bakayım. Ehehehhe Zaten sen sevdiysen ben de severim muhtemelen fhldjskhfd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşver boşver sen KDrama'lara devam et bunu izlerken gerilirsin, gerginliğe gereek yok😂 (yine de bir bölüm izledikten sonra ne düşünüceksin merak etmedim değil...)

      Sil
  4. Sanki bir skins havası var gibi 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten o skins havası izlerken de hissediliyor. Skins'in biraz daha geliştirilmiş versiyonu😅

      Sil
  5. Boş kalınca ve izlenilecek dizi bulunmayınca bu tarz diziler güzel gidebiliyor. Belki boş kaldığınızda aklınıza düşer :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu