KİTAP MİMİ!


MERHABALAR!

Fark ettim ki uzun zamanlardır mim yazmıyorum. Hatta mim yazmayı bırakın, mim yazılarını bile okumuyorum. Edischar'ın blogunu gezerken yeni bir mim gördüm ve taslağa attım. Kitap mimi neredeyse bir haftadır ortalıkta geziniyor fakat ben daha yeni bilgisayarın başına oturup yazabiliyorum. Eh umarım okursunuz! Umarım cevaplarım sizi de beni de tatmin etmiştir ^^. Bir de orijinal mimi okumak isterseniz Konumuz Kitap bloguna bakmanız yeterli olacaktır. (Hah yazı bitmeden söyleyeyim, kimse tarafından mimlenmedim sanırım ama yine de yazmak istedim. Arada böyle asilikler yapabiliyorum. ) 

1) Kitap size ne kattı?

Ah bu soruya o kadar çeşitli cevaplar verebilirim ki! Yine de aklıma ilk gelen kaçış olanağı oldu. Gerçek hayattan, kendi hayatımdan sıkıldığımda gidebileceğim ve kurtulabileceğim bir yer sağlıyorlar. Ardından hayal gücü, bilgiler, blogum ve arkadaşlıklarım geliyor. Tabii dediğim gibi bu sorunun yine de birden fazla cevabı var. 

2) Kitap arkadaş mıdır sizce?

Tabii ki! Hem de nasıl yakın arkadaşlarım kitaplarım size anlatamam. Öyle ki arada onlara akıl danıştığım bile oluyor. Siz sormadan söyliyeyim cevapta alıyorum! 

3) Neden kitap okuyorsunuz?

İtiraf etmeliyim ki ilk kitap okumaya başladığım zamanlarda çok zevk alarak yaptığım bir şey değildi. Sonradan -altıncı sınıfta olmam lazım- Alacakaranlık serisi ile birlikte hayal gücümü doyurduklarını, arkadaş edindiğimi ve de heyecanlandığımı fark ederek okumaya devam ettim. Şimdi ise biraz cahilliğimden biraz da kitapların bana verdikleri o heyecandan dolayı okuyorum. Favori kitabınızı okuduğunuzda aldığınız heyecandan bahsediyorum. Ne harika bir his! 

4) Kitabı ne sıklıkla okuyorsunuz?

Kitap okumanın zevkini aldığımdan beri sıklıkla okuyorum. Hatta reading slumpa girmediysem gerçekten sürekli olarak kitap okuduğumu söyleyebilirim. (Bilirsiniz biri biteeer diğerine başlanır.)

5) Hangi tür kitapları okuyorsunuz?

Bunu bir iki sene önce sorsalardı derdim ki; "fantastik, new adult, young adult, romantik, chick-lit".Fakat şimdi elimden geldiğinde heeer şeyi, resmen her şeyi -ansiklopediler ve de sözlükler de dahil- okumaya çalışıyorum. Farklı heyecanlar yaşatıyor hepsi. (Uuu bu cümle de çok sevgi dolu oldu.) 

6) Kitap yazmayı düşündünüz mü?

Eh her kitap sevdalısı düşünmüştür bence! Ben de düşünmüştüm. Hatta wattpad de bir aralar yazılarımı paylaşıyordum. Hala da yazıyorum fakat artık paylaşmıyorum. Belki bir gün denemelerimi, yazılarımı veya günlüklerimi toparlar, derlerim. Kim bilir? 

7) En sevdiğiniz yazar kim?

Malesef ki ben de bu sorunun cevabı yok. Çünkü saymaya başlasam bitemez. Öncelikle tür seçmem gerekir, ardından da her tür için bir yazar. Yani okuyucu say saaay bitmez. 
8) Kitapları ciltler misiniz?

Ciltlemek? Bilemedim ciltler miyim? Eğer kaplamayı kastediyorsanız, hayır. Ama içlerine yazı yazmayı ve post-itle kaplamayı çok severim. 
9) Gezi kitaplarını sever misiniz?

Evet, gezi kitaplarını seviyorum. Hatta elimde bir kaç tane de gezi kitabı var. Yine de çok tercih ettiğim bir tür olduğu söylenemez. Aklıma gelirse veya gözüme çok çarparsa okuyorum diyeyim. 

10) Kitap alırken kapağına göre mi seçersin?

Bence bu sorunun cevabı çok okuyandan az okuyana göre değişiyordur. Önceden, az okuduğum zamanlarda genelde kitapları kapağına göre alıyordum. Şimdiler de arka kapağına veya konusuna bakarak almayı tercih ediyorum. Yine de bu demek değildir ki gözüme çook güzel gelen bir kitabı almıyorum. Tabii ki alıyorum ama işte artık daha seçiciyim. 

Şimdilik bu kadardı çok sevgili okuyucu! Eğer sizi de kimse mimlememişse benim gibi mimi yazmak istiyorsanız buyurun ben sizi mimlemişim gibi düşünebilirsiniz.

BİR SONRAKİ YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!


  Sevgiler,
Ecrin
Beni buralarda da bulabilirsiniz;
Youtube Kanalım (YENİ VİDEO VAR!)

Yorumlar

  1. Yaa çok güzel bir mim olmuş cevaplar harika :) belki ben de yaparım ben de mimlenmedim 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yapmalısın! Seni ben mimledim say o halde ^^ Cevaplarını merakla bekliyorum Pastel!✨

      Sil
  2. İşte bir kitap sevdalısı.. iyi ki cevaplamışsın. :) Eline sağlık <3

    YanıtlaSil
  3. Böyle kitapları seven insanlarla iç içe olmak çok güzel :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu