Keşke Ben Uyurken Gitseydin - French Oje | Kitap Yorumu





Kitabın Adı : Keşke Ben Uyurken Gitseydin
Yazarın Adı : French Oje
Yayıncı : Okuyan Us Yayın
Yayın Tarihi : 2013
Sayfa Sayısı : 299
Tür : Romantik , Dram
Goodreads | Okuoku |İdefix | D&R









Uzun zamandır yorum yazmayan Vera'dan selamlar ! Nasılsınız ? İyisinizdir umarım yazıya direkt girmeyi planlıyordum ama söylüyiceklerim varmış bende biraz oyalanayım dedim.Okuma Sıranı Belirle ! etkinliğimizin ikinci kitabını bitirdim/miştim.Bir hafta gibi bir süre olucak bitireli.Ama hala yazısını bekletiyorum.Cıkcık kendime hiç yakıştıramadım.Bahanelerim var ! Üstüme gelmeyin.Hepsii okulların suçu.Performans ödevi denilen lanet bir şey geldi bildiğiniz gibi ve bize/bana ilk günden performans ödevi verdiler vah halime.O yüzden pek uğruyamadım buralara.Bundan sonra öyle yapmıyıcam ohh yo.

Çok konuştum sanki ? Kitabın konusuna geçeyim ben.Kitabımız Renda isimli bir Türk kızını anlatıyor.Kızımızın aşkları , üzüntüleri ve acılarını okuyoruz kitap boyunca.Şahsen ben PuCCa gibi French Oje ve Pinkfrued seven bir insanım.Bu kitabı da ilk çıktığında almaktı amacım ama malum liste uzunluğundan arkalara atıldıkça atıldı.Ve kuzenimin aldığını duyup ondan ödünç aldım.Tabii şimdi kitaplığıma da istiyorum kendilerini o ayrı bir konu.

İnsan içine içine ağlar mı ? Ağlıyormuş demek ki , içime akan her neyse beni yakıyordu.

Renda'nın acıları üzüntüleri anlatılıyor dedim ya cidden öyle ! Kitap boyunca Renda yerine ben vah vahlandım.Kızımız kitabın başında 44 bedenken -tam hatırlayamadım bilen biri lütfen yanlışsa yazsın- 36 bedene iniyor.Hatta 36 beden bile bol geliyor.O kadar üzülüyor bu aşk denilen duygudan o kadar çok çekiyor ki ! Hepsi Bertan yüzünden ! Ah Bertan , Renda'nın kıymetini bilemedin.

Hiç benim kadar komik ve eğlenceli bir kadınla tanışmamış.Zaten biz bunları güldürürüz , gelir o eski modeli, eskininin modeli,oyuncusu kadınlar elimizden alır...Onların eğitimi,görgüsü,zarafeti karşısında biz gayet sıradan kalırız.O kadınlar yanımızda parlar,beğendiğimiz adamlar onları görür,biz adamların kankası oluruz.Biz komik,eğlenceli çalışkan ve "çok sevilen" oluruz diğer kadınlar "evlenilmesi ve çocuk yapılması gereken"....

Bertan dedim de kim bu Bertan ! İnsan sorar.Bertan bir rock grubunda ve Renda'nın biricik aşkı.Tabii aşk da zamanla  azalabiliyor.Hele karşımızdaki insan sevgimize karşılık vermeyince.Renda da Bertandan o kadar çok çekiyor ki.Dediim ya 44 bedenden 36 bedene düşüyor hemde rejim yapmadan ! Bu kadar üzülmek demek çok acı çekmek demek.

Bence hayır.Ama ona hayır diyemiyorum çünkü beni seviyor.Sevgiyi hissettiğim yerde, karşımdaki insanın her dediğine "tamam" demek istiyorum.Çünkü böyle bir sevgiyi her zaman hissetmiyorum.

Şimdi spoilerli kısma geldik ! Kitabı okumak isteyenler okumasın ama okuyanlar sizi şöyle alalıım ; 

Sonunda Renda için o kadar üzüldüm ki.İstediği kişiye ulaşamadı.İmkansız aşkmış gibi geldi.Ama kitap boyunca bir o kadar da Renda'ya kızdım,sövdüm.Arkadaşınla yatmak nedir Renda ! Lütfen.SY'ye bir şey demiyorum.Diyemiyorum.Haklı kız kendince.Ama keşke keşke işler öyle gelişmeseydi Renda için.

Tamam spoiler bitti.Ve kitabın sonu için özellikle benden Bertan'a gelsin bu gif ; 


Son olarak Okuyan Us yayınevine çok teşekkür ediyorum ve French Oje'ye de ! Çok güzel bir kitap yazmış severek okunabilecek ve kolayca bitirilebilecek bir kitap.Şahsen benim elimde bir gün dayanabildi.Sizi bilemem ama kitap okumayı sevmeyen kuzenimin bile elinde 3 gün dayandıysa hemen alın derim ve son olarak kitabın kapağı ! Beni benden aldı.

Çok uzattım sanırım ? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere ! 




Yorumlar

  1. Bak bak lafı nasıl da çeviriyor hahahha :D Spoiler yedim süperim ama ne zaman nerde bulcam ben bu kitabı :((
    Bide gife gelllll!!! Leonardo uuuu Muhteşem Gatsby geldi aklıma :(( Ayy....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap benim olsaa hemen gönderirim beyb :(:(: ama diyil....Leonardo çok süper bu gifte ben çok biğendim ^^

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu