Mini Alışveriş #1

Herkese merhabalar ! Yoğun bir haftanın sonunda bilgisayarımı alıp geçtiğimiz haftalarda elime ulaşan kitaplardan bahsetme zamanımın geldiğini düşündüm.Ve bir de bakmışım kitapların fotoğraflarını çekiyorum , yazıyı hazırlıyorum.

   Elime geçen ilk iki kitaptan bahsetmek istiyorum.Sevda'nın dünyası adlı hayat|yaşam blogunu takip ediyorum.Eminim siz de duymuşsunuz.Bir etkinlik düzenliyordu ve bende şans eseri gördüm tabii Sevda Hanım elindeki kitapları isteyenlere kargoyla yolluyordu , bedavaya.Görüp de kaçırmak olur mu ? Atladım bende tabi etkinliğe seçtiğim iki kitap elime kısa zamanda ulaştı.Kitaplara bakar mısınız ? Hiç okunmuş gibi durmuyorlar bu da benim için ayrı bir sevinç ! Eğer Sevda Hanım'ın blogunu takip ederseniz görüceksiniz sık sık böyle etkinlikler düzenliyor.


Arkadan da tüm kitaplığıım çıkmış nerdeyse ^^


   Gel gelelim ikinci kitabımıza ! Ani bir kararla okuoku.com'a girip kardeşim için ve kendim için bir kitap siparişi verme kararı almıştım.Okumadığım serilerden bir kitap seçeyim dedim.Tabii ki bu seri Vampir Akademisi oldu ! Kitabı okudum bitirdim bile.Ah yorumunu yazsam mı yazmasam mı ikilemdeyim hala.Gerçi diğer beş kitabıyla ilgili öğrenebileceğim tüm spoilerleri öğrenmiş bulunmaktayım.Evren bana bir mesaj göndermeye çalışıyor sanırım ?



  Vee eelime son zamanlarda geçen kitaplar bu kadar.Az olmalarına karşın üçü de beni mutlu eden kitaplar.Siz son zamanlarda kitap aldınız mı ? Ya da elime geçen kitaplardan okuduklarını var mı ? ^^

Yorumlar

  1. Rüzgarda Savrulan Külleri merak ettim bayağı kalın duruyor. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keşf-i Blogger Etkinliği

Dizi Yorumları : Cunning Single Lady

Dizi Yorumları : Man From The Stars (You Came From Stars)