Bülbülü Öldürmek - Harper Lee | #AlıntılarlaKişiliğim

Yeni bir köşe başlatmaya karar verdim! 
Şaşırdınız mı? 
Ben hiç şaşırmadım.
Arada bir bu huy bana gelir.Sonra yeni bir köşe açtığımı unuturum ve bir daha ki yeni açtığım köşeye kadar bu huyum böyle uzar gider (bknz: sıcak hava dosyası,soğuk hava dosyası,haftalık/sinema yorumlarım).Aslında bence Haftalık/Sinema Yorumlarım köşesini gayet iyi idare ediyordum.Sonra etmemeye başladım çünkü sinemaya gitmediğim için.Ama yine de isterseniz izlediğim filmleri size o şekilde sunabilirim,yani öyle bir yazı hazırlayıp size o halde sunabilirim ne dersiniz?

Lafı fazla uzatmıyorum.Ve kısacık alıntılarımı sizinle paylaşıyorum.Belki Bülbül'ü Öldürmek kitabını siz de benim sayemde sever ve okumaya karar verirsiniz.

Hah! Unutmadan söyliyeyim,eğer bu köşeyi sevdiyseniz yorum bırakmayı unutmayın.Konuşalım ^^.


"Okuma yetimi kaybetmekten korkuncaya dek okumayı asla sevmedim.Soluk alıp vermeyi sevmez ki insan."

""Sizce o deli mi?"
Bayan Maudie başını iki yana salladı."Deli değildiyse bile şimdiye delirmiştir.İnsanların başına ne geldiğini asla bilemeyiz.Kapalı kapılar ardında evlerde nelerin olup bittiğini,ne sırların gizlendiğini...""



"İstediğin kadar saksağanı vur vurabilirsen ama unutma,bülbülü öldürmek günahtır."

Yorumlar

  1. Evrin, bu fikre bayıldım! Hatta diyorum ki senin bu köşeye yazdığın her yazının altına ben de bir alıntı ekleyeyim kişiliğimle ilgili :D Aşık atışması gibi olur hem :D Ay çok eğledim. Bu arada Büşbülü Öldürmek okunacaklar rafımda bekliyor, bekliyor ama bu muggle çok fena bir reading slump geçirmekte. Umarım kısa sürede bu durumdan kurtulabilirim ve bu güzel alıntıların olduğu kitabı artık ben de - bir zahmet - okuyabilirim. Çok merak ediyorum zira :D İşte benim kişiliğimi yansıtan bir alıntı; "İnsan insan mıdır, yalnızca yiyip içmek ve uyumakla geçiyorsa hayatı?" - Hamlet :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha Gözde alıntına bayıldım! :D Resmen benim kişiliğimi de yansıtıyor :D
      Dediğin gibi aşık atışması gibi olur,çok iyi düşünmüşsün! Bak her #alıntılarlakişiliğim yazımın altına bekliyorum.Hatta belki sen de böyle bir yazı köşesi başlatırsın ben de sana yazarım :D Belli mi olur?
      Bu arada rs'de olan sadece sen değilsin,temmuzun başında bir okudum sonra bir bıraktım öyle bir bırakış yok hala okuyasım gelmiyor...

      Sil
  2. Umarım güzel bir yazı dizisi olur -unutmazsam tabii ^^.
    Her kitabın bir zamanı olduğuna inanıyorum umarım bu kitabı hayatının doğru bir zamanında okursun :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keşf-i Blogger Etkinliği

Dizi Yorumları : Cunning Single Lady

Dizi Yorumları : Man From The Stars (You Came From Stars)