Nerelerdeyim ? | Belki kısa süreli belki uzun süreli bir yazı.



Son zamanlarda (yaklaşık bir iki aydır) buralarda değilim malesef.Dönmeyi bloguma gelip yazıları peş peşe girmeyi çok istiyorum.Ama kendimden yazı yazacak gücü bulamıyorum.
Sizinle paylaşmadığım,paylaşamadığım çok fazla yazı birikti.Bazıları için heyecanlıydım,bazıları içinse hala heyecanlıyım.Fakat yazabilir miyim yazamaz mıyım bilemiyorum.Size bir kaç madde sıralayacağım,neden burada olmadığım ve neden (belki?) olamayacağım için.İnanın bir kaç ay muallaktı ve muallakta kalmaya da devam ediyor.


  • Yurttan eve geçiş yaptım bilen ve bilmeyenleriniz için.Eve geldiğimden beri çalışıyorum (bayan giyim üzerine bir butiğimiz var orada çalışıyorum hobi gibi düşünebilirsiniz).Çalıştığım için evde olamıyorum ve bilgisayarda geçirdiğim vakit genelde keyif vakti oluyordu.
  • Evet oluyordu dedim çünkü şu aralar (iki haftadır) evde değişik bir şekilde internetimiz yok.Olduğundaysa da beş dakikalık gelip gidiyor.Bu yazıyı da evde bulduğum "geçici" internetimizle yazıyorum.Aslında bloga yazı yazamamamın en büyük nedenlerinden biri de bu internetsizlik durumumuz.Eğer internetimiz gelirse direkt buraya koşacağımı tekrardan biliyorsunuzdur umarım.
  • Üçüncü durum ise isteksizliğim.Şu aralar tek yapmak istediğim şey gezilecek yer listesi çıkarıp hayatımla ilgili planlar kurmak.
  • Ve bombayı patlatıyorum sanırsam artık.ERASMUS! Evet ben ve Erasmus.Size hiç çıtlatmadım şu ana kadar belki Gözde (okuyanmuggle.blogspot) anladıysa anladı,eğer başka anlayan varsa da instagram hesabımı takip ediyorlardır ve oradan görmüşlerdir.Erasmus işleri kafamı çok fazla karıştırıyor aynı zamanda da beni çok meşgul ediyorlar.


Sanırım diyeceklerim bu kadar,ileride burada Erasmus maceralarımı ve Erasmus belgelerimi paylaştığım bir bölüm açıcam ve sizinle oradan konuşmaya devam edicem.

O zamana kadar burada olamazsam sizi instagrama (ecrinkork | petreous) ve youtube kanalıma  (Ecrin Korkmaz) bekliyorum !

Eğer beni oralardan takip edip bana yazarsanız çok sevinirim! Özellikle youtube için çok fazla gelecek planım var.Erasmus sürem boyunca vlog çekip koymak istiyorum.Ama bunun için de desteklerinizi bekliyorum.Arkadaşınıza,dostunuza kime söylerseniz,abone olursanız falan çok mutlu olurum.

Söyleyeceklerim bu kadardı blog dostlarım.
Geldim ve gidiyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keşf-i Blogger Etkinliği

Dizi Yorumları : Cunning Single Lady

Dizi Yorumları : Man From The Stars (You Came From Stars)