Cumartesi İlk On : Başlamak İstediğin Seriler


Sürekli bakıyordum bu etkinliğe genelde salyalarım aka aka.Ve sonunda -davul sesi istiyorum- katılma kararı aldım.Daha ne kadar yeni yeni bıcırık bir blogger olsam da çok güzel bir etkinlik olduğunu düşünüyorum.Ve benccee kimse kaçırmamalı cumartesi ilk 10'laarı.Neyse lafı çok uzatmadan başlamak istediğim serilere geleyim dimi.Çok merak etmişsinizdir eminim.Ben herkesin başlamak istediği serilere bakarken çok meraklı baktım da ondan.Öhüm neyseee.

  1. Morganville Vampirleri Seri - Rachel Caine 
  2. Vampir Akademisi Serisi - Richelle Mead 
  3. Uyumsuz Serisi - Veronica Roth
  4. Cehennem Makineleri - Cassandra Clare
  5.  Tiger's Curse Trilogy - Colleen Houck 
  6. The Chaos Walking Trilogy - Patrick Ness
  7. Melez Sözleşmeleri - Jennifer L.Armentrout (???) 
  8. Taht Oyunları - George R.R. Martin
  9. Leviathan  Serisi - Scott WesterField 
  10. Çirkinler Serisi  - Scott Westerfield 
Yeep sanırsam bu kadar.Gerçi bazı serileri o kadar çok istiyorum ki kendimi şurada parçalayabilirim.Ama kendiimi parçalarsam kitapları okuyamam alamam da o yüzden yaşayıp almam ve okumam lazım.Benden bu kadar.Görüşüürüüz.

Yorumlar

  1. Resmen aynı serileri okumak istiyormuşuz. :D Özellikle Morganville Vampirleri Serisini okumayı çok istiyorum yaaa. :) Umarım okuruz diyeyim o zaman. ;) Bir de şu aralar kitap okumuyor musun? Yorumların gelmiyor da bayadır??:) Sevglirimle - Başka bi Vera. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum okumasına da yazmak istemedim çünkü kitabı hiç beğenmedim :( Sanırım beklentim büyüktü kitaptan , şimdi ise ateş tahtını okuyorum perşembe falan yorumu gelir diye düşünüyorum :) Morganville uzun bir seri umarıım okuyabilirim :D

      Sil
  2. Dedektif kurukafa muazzam bir kitaptir siz mutlaka okuyun yorumlara aldanmayin çok güzel bir kitap ben nerdeyse serisini bitireceğim zaten okuyunca sizi.bir serüvene çekecek

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keşf-i Blogger Etkinliği

Dizi Yorumları : Cunning Single Lady

Dizi Yorumları : Man From The Stars (You Came From Stars)