Şu aralar ne okuyorum ?


Tadaaadaadaaataaadada.Çok ihtişamlı bir şekilde girmek isterdim yazıya ama nasip olmadı.Olsun kitap yeter diyorum.Fotoğraftan da anlaşılacağı üzere bu gün "ben ölmeden önce"ye başladım.Sonunda ! Ateş tahtını bitirmeme az kaldı -hıhı eminim öyledir-  eğer 200 sayfa kalmasına az diyorsanız tabi.Ben ölmeden önce'yi ne zaman bitiririm bilmiyorum ama en kısa zamanda diyorum.İnşallah amiin.

Bu arada kitabın kapağına bakar mısınız ? Böyle bir güzellik yok.

Peki siz şu aralar ne okuyorsunuz ?

Yorumlar

  1. Merhaba ben de Kristin Hannah-evden çok uzakta yı okuyorum. Kitabın konusu ne peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabın konusu bir kızın Sam'in daha doğrusu ölmeden önce yaşadığı günü tekrar tekrar anlatıyor şu anda anladığım kadarıyla :)

      Sil
  2. Kitap kapağı yeşil tonlarda bi kere artı puan aldı benden hahaha :D
    Yorumunu merak ediyorum canım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha o ayrıntıyı sana söylememişim özür dilerim :D Bende kendi yorumumu merak ediyorum :D

      Sil
  3. Supernatural Oğullar Savaşı'na başlayacağım bugün :)
    Keyifli okumalar ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Supernatural'in sadece bir kitabını okumuştum çok komik güzeldi umarım sende beğenirsin :) Teşekkürler sanada :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keşf-i Blogger Etkinliği

Dizi Yorumları : Cunning Single Lady

Dizi Yorumları : Man From The Stars (You Came From Stars)