Sizi Şöyle Alalım !

Merhabalaar , aslında karşınıza bir yorumla gelmek isterdim -ki o da yakında olucak- ama karşınıza biir alışveriş postuyla geldim.Fena mı oldu ? Hayır bence çok güzel oldu ki D&R'da o kadar saat durup sadece dört kitapla çıktım.Çıktığımda yine de suratımda kocaman bir gülümseme vardı.Aldığım kitaplara gelicek olursam çoğunlukla indirimden yararlandım.Bir de normal zamanlarda bulamayacağım bir kitabı görüp balıklama atladım.
Şunların güzelliğine bakar mısınız ama ? Şu an komidinimin üstündeler.Bakıp bakıp sırıtıyorum.En altta tabii "ateş tahtı" var.Elimdeki kitap bitirilip ateş tahtına devam edicem.Şimdi ne okuduğumu merak ettiniz dimi  ?Ben bile ettim.Neyse perşembeye kadar bekleyin ! 


Aldıklarımın fiyatlarına gelicek olursaam "Ben Ölmeden Önce" 22 TL'ydi.Ki ben çevirildiğini bile bilmiyordum.D&R'ı talan ederken bir baktım ki karşımda duruyor ve sadece SADECE bir tane var.Gezdiğim süre boyunca -ki bir saat yirmi dakika durmuşum- elimden bırakmadım.
Tatlı Bela'yı duymuşsunuzdur ? Duymadınız mı ? CİDDİ MİSİNİZ ? KOŞUP ALIN.Hazır 9.90ken.Ben koştum aldım geldim veeee acayip heyecanlıyım.Tatlı belanın üstünden gözlerinizi çekin bakmayın ! Bakmayın o benim ! Hıh Ara Dünya yazısını fark ettiyseniz artık BİR NEIL GAIMAN kitabım var diye çığlık atabilirim.Hazır yazar aylarında sıra Neil Gaiman'dayken.Aslında aklımda "Yokyer"i almak varken -ki bulamadım onu da nedense Bursa'daaki D&R'da tüm kitaplar silinip süpürülmüş - indirimde Ara Dünya'yı gördüm.Baktım konusu da güzel ve 9.90 fiyatı ! Hemen aldım.Hazır buraya yazmışken siz de gidin alın derim.Çok heyecanlı.

Veee son kitaba geldik sayın seyirciler.Yoksa okuyucular mı demeliyim ? Artık seyirciler dedim çook geç.
Bu kitabı 5 TL olan indirimde buldum.Aslında üç kitabı vardı bu yazarın.Hepsi de 5'ti.Ama ben sadece bu kitabını aldım.Eğer gitme ve bakma şansınız olursa direk beşliklere bakın hatta bu kitaplara bakın çünkü içlerinde o kadar güzel bir ayraç var ki ! Kitabın güzelliğinden bahsetmiyorum bile.

Evvet kısa kısa da olsa -baktım ki uzun olmuş- aldığım kitaplara baktık beraber.Aslında aklımda olan sadece Tatlı Bela'yı aldım diğer istediklerimin hiç birini bulamadım.Artık o da internete kaldı maleseef.Ama aldığım kitaplardan ve indirimden o kadar memnunum ki zıp zıp zıplıyorum.Mecazi anlamda.Sadece yüreğim zıplıyor sakinim.Eğer hala D&R'in indiriminden payınızı almadıysanız bir koşu gidip alın memnun kalıcaksınız.

Yorumlar

  1. Kitapların çok güzelmiş güle güle oku *-* Ben de Stiletto serisinin kitaplarının hepsini aldım geçenlerde *-* *açgözlükız* ilkini bitirdim öyle çok ahım şahım değildi ama konu itibariyle ilginçti. Benim okuduğum Sharon Krum'undu. Ayraçlarına gelince kesinlikle çok güzeller +.+

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim *.* İyi yapmışsın bende keşke alsaydım dedim kitapların boyutları çok güzel ve kapaklarına da bayıldım ayrıca o ayraçlar ! Ben de ne zaman okurum hiç bilmiyorum bu Stiletto'mu :( Okuyunca bir yorum gelicek ama okursam :D

      Sil
    2. Bende bekliyorum ama elimin altında o kadar çok kitap var ki...Bir de e-book formatındakiler var :D Düşün halimi.Ay çok heyecanlı :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keşf-i Blogger Etkinliği

Dizi Yorumları : Cunning Single Lady

Dizi Yorumları : Man From The Stars (You Came From Stars)