Fallen Too Far - Abbi Glines | Kitap Yorumu

Aslında bu yazıyı ne bu gün ne de bu hafta yazıcaktım hatta kitabı okumak gibi bir eğilimim bile yoktu.Damla sağolsun çok kıskandım -yorumunu okumalısınız ben bayılıp okumaya karar verdim-  ve Fatma sayesinde de  e-book formatında okumaya başladım.Başladığım gibi iki gün içinde bitti.Şu an mutlu mesudum derdim ama ikinci kitapta ve üçüncü kitapta neler olduğunu görmek için eriyip bitiyorum.Tabii ilk diğer kitapları okumam lazım -sakinim-.


Öncelikle kitabın kapağına bakar mısınız ? Renklerin güzelliği,yazının güzelliğene.Ve serinin diğer iki kitabı da en az birinci kitap kadar güzel !

Blaire -en azından hayalimdeki-
 Şimdi konuya geçiyorum çok zaman kaybetmeden.Kitabımızın anlatıcısı ve baş karakteri Blaire 19 yaşında.Çok talihsiz bir yaşamı olmuş.Bir araba kazasında ikiz kardeşi Valerie'yi kaybetmiş ve ardından babası annesiyle Blaire'ı terk etmiş.Ve annesi kansere yakalanmış.Annesi kanser olduğu süre boyunca - üç yıl- Blaire annesine bakmış ve okula gitmiş.Annesi ölünce de annesinin haplarının parasını ödemek için elindeki her şeyi satmış.Evsiz ve parasız kalınca da babasının yanına gitmeye karar vermiş.İşte kitabımız burada başlıyor.Blaire babasının yanında Florida'ya gidiyor.Ama gittiği evde babasıyla değil Rush'la karşılaşıyor.Rush, Blaire'ın  babasının evlendiği kadının oğlu.(Bu kadar tekerleme gibi olduğu için üzgünüm) Ayrıca Rush'ın babası ünlü rockçı Dean Wynn.Buradan da anlaşılacağı üzere Rush tam bir bad boy.Küpeleri,dövmesi,Range Rover'ı ve evi var.Zengin bir bad boy.Kendisini Travis'e benzettim bazı yönlerden.Ama çok az.Sadece her akşam başka bir kızla birlikte olması ve kızları Travis gibi kovması.

Kızın gözleri kısıldı ve daha sonra gülmeye başladı.“Hayır bu o, o olamaz. O, ucuz ve iğrenç bir elbise ile elbiseden daha bile ucuz ayakkabılar giyiyor. Bu kız, herkese söylediği kız değil ve sana da yalan söylüyor. Ama diğer taraftan sen, tatlı bir yüz senin yanına geldiğinde, hep zayıf oldun değil mi, Woods?”“Neden partiye geri dönmüyorsun ve tırnaklarını geçirecek başka salak kadınlar bulmuyorsun, Laney?”

Blaire babasını ararken Rush'ı bulunca ne yapıcağını bilemez.Çünkü yanında ne parası vardır hatta beş parasızdır ve benzini de bitmek üzeredir.Bunun üzerine arabasına yürür ama Rush'ın kardeşi Grant , Blaire'in Rush'ın evinde kalmasında ısrar eder ve Rush'ı ikna eder.Ama Rush'ın bir şartı vardır Blaire babası dönene kadar sadece bir ay orda kalabilir.

Şimdi yazının bundan sonrası benim sitemlerimle kaplı olucak.Spoiler de olabilir.Şimdiden özür diliyorum okuyanlardan.Vee bir güzel Rush'a sövüyorum.


Çoğu kızın hayali Rush olabilir.Sonunda çocuk zengin,dövmesi var tam korumacı bir tip.Kıskançta ama çocuk psikopat ! Hatta baya psikopat.Esas çocuğumuz kızın onu izlediğini bile bile Blaire'in önünde başka bir kızla yattı.Gerisini siz düşünün.Ve bir de Blaire'in başka kimseyle birlikte olmasını istemedi ! Ah Blaire'in yerinde ben olsaydım keşke.Rush ne kadar çekici olsa da ağzının payını biri ona vermeliydi.Ama kitap boyunca yaptığı pislikler yanına kaldı.Tamam çok pislik değildi.Hatta romantik bile sayılırdı ama benim gözdem Grant diye yerden yere vuruyorum sanırım Rush'ı.

Kitap sürekli Blaire ve Rush arasında geçti diyemem.Kitap sürekli Blaire ve sorunlarını ele almış.Hele sonları.Kıza ne kadar üzülsem az.Çok güçlü biri gibi geldi bana.Ve sanırım bundan sonra favori kadın karakterlerim arasında Blaire de olacak.

Şimdi Rush'ı yerden yere vurdun diyiceksiniz ama ben Rush ve Blaire olan sahneleri bildiğiniz bayıla bayıla okudum.Çünkü ikisi arasında belli bir çekim vardı.Saçlarımı yolmak istiyeceğim kadar hatta.Ama yolmadım.Saçlarıma ihtiyacım var kusura bakmayın.

Ne unuttum ne unuttum derken en önemli ayrıntıyı unutmuşum.Rush'ın üvey kardeşi Nan ! Rush ona karşı o kadar korumacı ki.Ve hiç kimsenin ona bir şey demesine izin vermiyor Blaire'ın bile.Nan ise o kadar bitch o kadar pislik biri ki.Kitapta onu yolmak,parçalamak,beynini çıkarıp kızartıp yemek bile istiyiceksiniz.Çünkü ben istedim.

“Nan, benim küçük kız kardeşim. Ben yapamam.. Ben onun hakkında seninle konuşamam.”

“Çünkü sen her şeyi bilmiyorsun ve ben sana söyleyemem. Nan’ın sırlarını sana anlatamam. Çünkü onun sırları. Onu seviyorum, Blaire. Hayatım boyunca onu sevdim ve korudum. O benim küçük kız kardeşim. Bu neden yaptığımı gösteriyor. Hayatımdaki hiçbir şeyi istediğim kadar seni istesem bile sana Nan’ın sırlarını anlatamam.”

Ve Nan'le ilgili bir sır var.Kitap Blaire'in sorunlarından sonra Nan'in sırrı ve Rushla Blaire ilişkisini incelemiş.Merak etmeyin Nan'in büyüük sırrını kitabın sonunda öğreniyoruz.Ki sır o kadar basit bir sır ki -hayır söylemiyicem okuyun ve görün ! Çünkü Damla da bana söylemedi :(  -

Şimdi baktım da çook uzun bir yorum olmuş kısa kesiyorum.Bu son.Kitap o kadar güzeldi ki  new adult türünün en iyilerinden diyebilirim.Hatta listemde -şu ana kadar new adulttan az okumuş biri olarak konuşmama lazım- en üst sıralarda yer alıyor kendileri.Ve dili de çok yalın.Okuduğum ilk ingilizce kitap olmasına karşın her şeyi çok net anladım.Eğer yayınevlerinden biri yazımı görür ve bu kitabı çevirmeye karar verir sizde alıp okuyabilirsiniz.Kesinlikle okumaya deyicek bir kitap.Rush'a bayılıcağınızı -Rush olmasa da Grant,Woods ve Cain var- düşünüyorum.Rush'la birlikte kitaba da bayılırsınız umarım.Vee gidip ikinci kitabı okumaya başlıyorum.İkinci kitap yorumumda görüşmek üzere ! 

Not : Alıntılar Damla'ya aittir.Ve çevirilerde ona aittir.İzinsiz kullanmayınız.

Yorumlar

  1. Ben Rush'a sövmelerini geçtim ama diğer yazdıklarını okudum hahhahha off bi tek ben kaldım zaten okumayan... Herhalde bu yorumdan sonra son bir gayretle başlarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yayınevleri çığlıklarımızı duyar ve bu kitabı çevirmeye karar verirler :D Sen de o zaman türkçe okursun :D

      Sil
    2. ayyy çıkarsınlarrr :((( Ben gene ingilizce bişeyler okumaya çalışıyorum ama anladığımı doğru anlıyom mu bilmiyorum hahhaha :D

      Sil
    3. Kapağı da keşke daha kapalı olsaydı ama çok güzel kapağı yine de umarım böyle basarlar :( Basarlarsa tabi :D

      Sil
    4. Biraz daha kapalı olabilirmiş bilmiyorum yabancılar böyle artık hahahha :D
      Orjinal kapaktan daha güzel çıkarırsalar bence problem olmaz ama orjinalden daha iyi olcak o şart var :D:D

      Sil
    5. Yine de tam yansıtmış kitabı :D İçi dışı bir kitap..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keşf-i Blogger Etkinliği

Dizi Yorumları : Cunning Single Lady

Dizi Yorumları : Man From The Stars (You Came From Stars)