Yeni Tema, Ask.fm , Instagram vb !

 Merhaba çingularıım.
   Nasılsınız  ? Umarım iyisinizdir.Ya da bomba gibisinizdir ! Düşündüm de umarım bomba gibi değilsinizdir.Kimse havaya uçmayı istemez.Neyse saçmalamıyacağım bu yazıda.Öhüm bir kaç zamandır yapmak istediğim işler vardı.Bunlardan birisi de şablondu.Gerçi kendi şablonumu çok seviyorum ve üstünde bir kaç değişiklik yapmanın iyi olacağını düşündüm ve tadaaa bu Peter Pan'lı ve bulutlu şeker mi şeker tema çıktı karşınıza.Şahsen ben en sevdiğim renkleri kullandığım için mutlu ve huzurluyum.Sizi bilemeyeceğim.

  İkinci bir sorunda aslında bu bir sorun değil, ask.fm ! Ne zamandır açmak istiyordum.Blogla ilgili şeyler için.Aslında soru gelmeyeceğinden emin olsam da eğlenmek ve vakit geçirmek için bir fırsat olucak benim için.Link için TIK TIK. -PS : K-drama ve K-Pop önerilerinizi de bekliyorum *-* Ayrıca oradan sadece kitap hakkında değil film hakkında da konuşabiliriz. *-*

  Son sorun da.Evet neden sorun diyorum bende bilmiyorum ? Instagram.Şahsen instagramdan bir sürü blogger tanıdım.Ve tanımaya da devam ediyorum.Çok eğlenceli oluyor.Ayrıca instagramın benim kullanma amacım sırf okuduğum kitapları paylaşmak.Pekala daha çok kitap paylaşmak diyelim.Sırf kelimesi cuk oturmadı sanki.Instagram hesabım içinde petreous yazıp takip etmeniz yeterli.Ya da instagram.com/petreous yazarak bilgisayarınızdan da fotoğraflarıma bakabilirsiniz.

Sanırım bu bilgilendirme yeterli.Bir daha ki yazıda görüşmek üzere !  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu