[16.GKK BLOG TURLARI] Cambaz - Burcu Demez | Kitap Yorumu


Kitabın Adı : Cambaz
Yazarı : Burcu Demet 
Yayınevi : Postiga Yayınları
Sayfa Sayısı : 400 
Türü : Romantik Komedi
Hükmen mağlup bir evliliğe gizli, büyük bir aşk…

Gecem ve Aktan'ın büyük bir iddiayla değişen hayatını okurken, hem kendini sürekli inkâr eden büyük bir aşka kapılacak hem de âşıkların düştüğü akıl almaz durumlara güleceksiniz.

Sürükleyici kaleminin gücünü kısa zamanda birçok baskı yapan Sahra adlı ilk kitabıyla binlerce okuruna hissettiren Burcu Demet'ten tanıdık kahramanlarla yepyeni bir macera!

Tutkulu bir aşkın kavurduğu Aktan'ın, imkânsıza; Gecem'e olan ısrarı, sonunda her ikisini de vazgeçemeyecekleri bir yolculuğa sürükler. Kahramanlarımız, tüm güçleriyle birbirlerine doğru çekilmeye ne kadar direnebilirler? Mutluluğa doğru sadece umutla değil, aynı zamanda büyük bir inatla koşarken birbirlerine karşı sürekli bir savaşı nasıl sürdürebilirler?

"Bazen, her şeye rağmen yumuşadığını hissediyordu Gecem. O fark etmediği zamanlarda, onu izlerken, o küçük kız oluveriyordu yine. Onun tarafından sevilmeyi hayal ediyordu için için. Ve her seferinde hızla uyanıyordu bu rüyadan. Aktan sevmezdi, onu sevemezdi.

Herkese koskocaman bir merhaba !
Bu gün sizlerle hem 16.turumuzdan hemde Türk bir yazarımızın kitabına düzenlediğimiz turdan sesleniyorum ehe ehe.Nasıl heyecanlıyım bilemezsiniz.Bu kitapla ilgili söyleyeceğim çok şey var ! Şu an arka fonda crazy in love çalarken size aşkın ne demek olduğunu Aktan ve Gecem'i örnek vererek anlatmak istiyorum.Ama bu tabii ki sadece istek de kalıyor.Kusura bakmayınız.Çünkü ilk önce size konuyu anlatmam ondan sonra da kendi yorumuma geçmem gerekiyor *-* Hemen bitirip yoruma geçmek istiyorum izin verirseniz..

Kendi duygularını  dizginleyemeyen Gecem bir yandan harika Aktan'ımız bir yandan böyle nasıl yorum yazsam diye düşünüyorum.Aktan'a kötü yorum yapsam mııı Gecem'e kızsam mı napsam bilemiyorum.O yüzden sadece kitabımızın başını anlatacağım.İki insan sadece çok kızdıkları için birbirlerine bir iddia uğruna evlenirler mi ? Düşünsenize karşınızdaki kişiden ölesiye nefret ederken bir de.Onunla aynı ortamda bile bulunamazken ! Eh aynı ortamda bulunamıyormuşsunuz ama evlenebiliyormuşsunuz.Aktan ve Gecem aralarında yaş farkı olan aileleri ve arkadaşları çok yakın iki aşığımız.Aslında bu iki inatçı keçi de birbirlerine o kadar bağlı ve birbirlerini o kadar çok seviyorlar ki.Sadece ah vah Aktan'ın suçu yüzünden yakınlaşamıyorlar,çok sevgili bayan baş kahramanımız buna izin vermiyor.Aslında iyi de yapıyor kitap boyunca bu yönüyle destekledim Gecem'i bazı yerlerde kapılıp gitse de.Ehh konuyla ilgili aşağı yukarı fikriniz oluştuysa biraz da benim fikirlerimi dinleyin isterseniz ? Çok sağolun sevgili manidar okuyucum.


Kitap boyunca "evlensinleer ne olucak evlensinler ne olucak" diye tırnaklarımı yedim,saçımı yolduuum,soluğumu vermeden bekledim.Tabi ondan sonrasıyla ilgili bir şeyler söylemek isterdim ama spoilere gireceği için sevgili takipçim malesef ki alıp okuman gerektiğini söyleyebiliyorum şu anda sadece.Gerisine gelecek olursak.Açıkcası türü gerçekten kitabın "romantik komedi"ydi.Burcu Hanım bu türün hakkını vermiş.Kitabımız hem duygusal,hem romantik,hem de kahkahalara boğucak türden.Oh içimde ne çok şey biriktirmişim.Kitap boyunca kızdığım tek şey varsa o da: kendini beğenmiş Aktan Bey'imizdir.Ya nasıl seslensem bilemiyorum kendilerine.Aktan benim için gerçek bir karakter gerçekten de öte gıcık bir karakter.Aktan'ı okurken karşıma tüm Türk erkekleri geldi ne yalan söyleyeyim.Yazarımız öyle güzel betimlemiş öyle güzel anlatmış ki Aktan'ı diyorsunuz ki "aha bu özelliği şu şuya benziyordu AAAA vallaahii de o!" oluyorsunuz.Ardından yazarımız başka bir karaktere geçiyor.Siz yine kalıyorsunuz olduğunuz yerde.Çünkü o karakter de size olduğundan fazla yakın fazla samimi geliyor.Etrafınızdaki,çevrenizdeki gibi hissediyorsunuz karakterleri.Dahası tanışıyormuşsunuz gibi.

Oh ne çok yazmışım yine ! Ne döktürmüşüm.Hem yorum yazarken böyle oluyor bir bakmışım upuzun bir yorum olmuş.Son sözlerimi söyleyip gidip ders çalışacağım çok sevgili takipçim.Eğer almadıysan hala Cambaz'ı ve okumadıysan bu kitabı gidip almalısın.Çünkü öyle bir moral depoluyor ki insan Cambaz'ı okurken.İstemsizce gülümsüyor mutlu oluyor insan.Sanırım son sözlerim bunlardı.Bir dua okuyun bana böyle son sözlerle gitmiyim.Görüşürüz okuyucu ! YGS varken de ancak 17.turda ^^

XOXO


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keşf-i Blogger Etkinliği

Dizi Yorumları : Cunning Single Lady

Dizi Yorumları : Man From The Stars (You Came From Stars)