Şimdi Mevsimi | Etkinlik


Herkese merhabalar !
Dünden bu yana yazı yazmadığımı fark ettim.*gülüş efekti* Ve direkt mimlendiğim için bir diğer etkinliği yapmaya başlıyım çünkü sonradan yapmayınca unutuluyor.Öyle de kaale almıyormuşum gibi oluyor.Hazır fırsatım varken bu etkinlikte hemen yapılsın dedim.Öncelikle beni mimlediği için Part Of The Book'a teşekkür ederim çok sevindirdin beni *-* (Tanımadığım bir blogger olduğun için hemen takibe de aldım) 

BAŞLAYALIM MI ?

1-Kışın okumalık favori bir kitabın var mı ? 

Buna Muhteşem Gatsby diyeceğim.Ya da dur bir kitaplığa gidip bakayım.Gidip kitaplığın başında üç dakika geçirdikten sonra bunun Beni Seç olmasına karar verdim.Yine de Muhteşem Gatsby diyorum.Fransız Öpücüğü de olabilir.Kararsız kaldım ey okur.Tamam son olarak Mekanik Prens diyorum.

2-Kapağı mavi olan bir kitap ?

Ya arkadaş bu çok zor bir soru.Kitaplığımda sanırsam Beni Seç ve Aynı Yıldızın Altında'dan başka mavi kapaklı kitabım yok.Gidip bakayım.HAH ! Peercy Jackson ? Sanırım sayılır.Bence sayılır.Kesinlikle.Oldu !! Sıradaki soru *-* 


3-Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap ? 

Ya şimdi eğer yılbaşı ağacına koyacaksak hafif olması gerekiyor.O yüzden Şeker Portakalı diyorum.Okuyupta ağlamayan ve beğenmeyen var mı ? Olmuyacağını umuyorum.Okumadıysanız koşup bir tane edinin.

4-Kış tatili için mükemmel olan kurgusal dünya ? 

Cehennem Makineleri ya da Ölümcül Oyuncaklar diyorum bu soruya da.Ama Cehennem Makineleri daha çok uyuyor.Kış ve Londra ve kış ve soğuk ve Londra.Evet,Cehennem Makineleri en uygun kurgusal dünyadır.Eğer bilmeyeniniz varsa Cehennem Makineleri üç kitaptan oluşuyor ve Ölümcül Oyuncakların yan serisi olarak bilinmekte.Kitaplar; Mekanik Melek,Mekanik Prens,Mekanik Prenses.

5-Birlikte kış tatiline gidebileceğin bir kitap karakteri ? 

TABİ Kİ DE WILLIAM HERONDALE ! Eğer yanımıza bir kaç karakter daha alabiliyorsak bunlar Gray Porter,Prens Maxon,Emmett Cullen gibi bir kaç kişi daha eklenebilir *-* Kesinlikle haremimdekilerin hepsini yanımda istiyorum.


6-Bu sene için listende olan bir kitap ?

Ya şimdi bakın bu da çok güzel bir soru.Hiç düşünmemiştim.Bu soru beni düşünmeye itti.Durun bir bakalım.Büyük ihtimalle Derin Sularla Şeytan Arasında ya da Tatlı Şeytan kitapları olabilir.Ama onlardan önce Uyumsuz da fena gitmezdi.Fark ettim de sanki bu sene benim için sırf "distopik ve fantastik" geçicek.Geri dönüp cevaplıyorum.En çok istediğim kitap "Postacı Kapıyı Çalmayacak".

VE BABABABAAM SON SORU !

7-Favori tatil içeceğin,atıştırmalığın ve filmin ?

Arkadaş bunlar ne zor sorular böyle *-* İki saat durup düşünüyorum.Öncelikle favori atıştırmalığm kesinlikle meyve hangi mevsim meyvesi olduğu önemli değil.Tam bir meyve canavarıyımdır.Kışın ise favori tatil içeceğim yeşil çay.Bol ballı tabii ki ya da sıcak bir kahve.Onun haricinde yanında bir de bol vurmalı kırmalı Marvel filmi varsa o tatil tadından yenmez.*Biraz sonra gidip Ajan Carter'ı izleyip çay içecek* 


Eh sanırım sorular bu kadardı? Zordular.Benden başka zorlanmalarını ve eğlenmelerini istediğim kişiler -nihahahahaha- ;

vee son olarak da Müge.
Ama eğer sizde yapmak istiyorsanız hemen yapabilirsiniz *-* 

İyi şanslar şimdiden !

Yorumlar

  1. şeker portakalı ♥ ağlamadım ama beğendim..ve cidden çok üzülmüştüm :(
    ölümcül oyuncaklar da güzel seri, en azından ilk4 :)

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem Gatsby sayende aldığım ama hala okumadığım kitap:D Şeker Portakalı itiraf etmem gerekir ki ağladım O.O Ajan Carter'a bayıldım bu arada. Adamlar iyi yapıyor babamla oturup izliyoruz :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keşf-i Blogger Etkinliği

Dizi Yorumları : Cunning Single Lady

Dizi Yorumları : Man From The Stars (You Came From Stars)