Mutlu Yıllar ! | Ejder'in Etkinliği



Herkese merhabalar !
Yılın ilk günü yapmak istediğim ama yapamadığım dolayısıyla yeni yılın yedinci gününe sarkan bir etkinlikten tekrar hi ! Bu etkinliğe etiketlediği için Sinem'i öpüyorum şöyle kocaman bir öpücükle ardından konuşmama başlıyorum. 

Öncelikle blogumu 2013'te açtığımı ama hiç kullanmayıp hevesim kaçtığı için ve pek umudum olmadığı için bir kenara bırakıp geçen sene kullanmaya yani bir blogger olmaya başladığım için 2014 benim tarafımdan anlamlı bir yıl oldu.Ve 2015'le birlikte artık hem son sınıfım hemde üniversite öğrencisi olmaya emin adımlarla gidiyorum.Yani umarım öyle olur.2015'in sonunda tamamiyle "üniversiteli öğrenci" konumuna yerleşicem hayırlısıyla.O yüzden 2015'in benim için ayrı bir yeri var.Bu seneye beş altı senedir hayalini kurduğum için hevesli olarak başladım.Senenin sonunda nasıl yazı yazarım bilmiyorum.Ama umarım eğlenceli,güldüren bir yazı olur ! Şimdiii benim 2015 hedeflerime gelirsek açıkçası çok fazla hedefim var.Gerçekten çok fazla hedefim var ve hepsini yapmak istiyorum.Başlayalım mı ne dersiniz ? 


İletişim Fakültesi kazanmak.(Sene sonunda alternatif tercihler girebilir) -YAPILDI

Bu benim senelerdir hayalini kurduğum bir şeydi.Gerçi şu anda da bir Marmara kadar çok çalışmıyorum.Ama sene sonunda batıdaki illerimizden birine gideceğimi umuyorum.Tabii ki iletişim fakültesi öğrencisi olarak ! 

.com olup sürekli sizinle beraber olmak ve bu maddenin artısı olarak vlog çeken bir blogger olmak. -BAŞARISIZLIK

Sene sonundaki bir başka düşüncem ise -tabii ki bu da üniversiteyi kazandığım anlarda gerçekleşecek çünkü şimdi kafamı dersten ve kitaplardan doğru düzgün kaldıramıyorum.Bilgisayarı açtığım nadir anlarda da direkt bloguma yazı ekleme peşinde oluyorum.Bunun devam etmesini ve youtube ek olarak devam etmesini umuyorum.Vera'nın üya Kitaplığıyla ilgili bir kaç düşüncem daha var yalnız bunları yürürlüğe geçtiğinde görebileceksiniz.

İngilizce'den başka bir dil öğrenmek.(Fransızca,Korece,Almanca vb.) - BAŞARISIZLIK

Hayatımı yaşamak. -KISMEN YAPILDI

Böyle bir madde görmeyi beklemediğinizi umarak açıklamaya girişiyorum.Öncelikle bu zamana kadar gerçekten asosyal olan bir Vera'nın yorumlarını okuyorsunuz.Bu kızı alıp eğlenceli birine dönüştürmeyi planlıyorum.Eğlenceli birine dönüştürürken de bir 10 kilo vermesini sağlamayı da düşünüyorum.Eh her kızın kilo vermesi lazım değil mi ?

Bir kitapçıda çalışmak.Ya da sadece çalışmak. -BAŞARISIZLIK 

Çünkü bazen hayaller istediğimiz gibi olmayabiliyor.


Mutlu olmak. -KISMEN YAPILDI

Son maddem.Son maddem değil aslında ama bir maddeye üç tane hedef sıraladığım için son maddem oluyor.Umarım yaptığım seçimler iyi gelir ve senenin sonunda geriye dönüp baktığımda seçeneklerimden mutlu olarak bitirmiş olurum.

SON OLARAKTA BU ETKİNLİĞİ  YAPMAYAN KİM VARSA DAVET EDİYORUM ! 




Yorumlar

  1. Seni mimledim : http://partofthebook.blogspot.com.tr/2015/01/etkinlik-simdi-mevsimi.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keşf-i Blogger Etkinliği

Dizi Yorumları : Cunning Single Lady

Dizi Yorumları : Man From The Stars (You Came From Stars)