Uçuşta - R.K.Lilley | Kitap Yorumu

Kitabın Adı: Uçuşta
Orjinal Adı: In Fligth
Serinin Adı : Up in the air (#1)
Yazarı : R.K.Lilley
Yayınevi: Aspendos
Türü: Erotic Romance,BDSM
Ketum kabin memuru Bianca, milyarder otel sahibi James Cavendish'i gördüğünde zor kazanmış olduğu bütün soğukkanlılığını kaybeder. İlk karşılaşmalarından sonra 7 cm topuklu ayakkabıyla on bin metre yükseklikte bir tepsi şampanyayı rahatça taşıyabilen bir kız için şaşırtıcı bir şekilde dizlerinin bağının çözülmüş olduğunu fark eder. Genelde sakin olan Bianca, onun turkuaz gözlerine bakmaktan kendini alamaz. O gözlerde direnmenin imkânsız olduğu bir meydan okuma, bir vaat var. Oysa o, "hayır" demeye ve bunu gerçekten kastetmeye alışık bir kız.

Bianca, birinci sınıfta görevli bir kabin memuru olarak süper modeller ve film yıldızlarıyla ilgilenmeye alışık ama James Cavendish yakışıklılığıyla hepsini gölgede bırakıyor. Bu dehşet verici adam hakkında karşı konulamaz bulduğu tek şey görünüşü olsaydı, Bianca onu görmezden gelebilirdi. Ama onun hiç olmadığı kadar aklını başından alan şey, tanıştıkları andan itibaren Bianca'nın üzerinde kurduğu hâkimiyet ve onun gözlerinden okuduğu zevk ile acı vaadi. 
(Tanıtım Bülteninden)

Herkese merhabalar !
  Sizi şaşırtarak şu aralar üst üste yorumlar yazdığımın farkındayım.Ama toparlanmanın zamanı gelmişti.Ve de toparlandım en azından gibi gibi.Bir şeyi toparlayınca diğer işler unutuluyor bana da şu aralar ygs sınavı yaklaştıkça bu oluyor malesef ki.Toparlanamayacak bir şey değil çok şükür üstesinden gelicem.Öhüm asıl konuma dönmem gerekirse sonunda bir kitap bitirebildim ve de yorumu sizinle.Başlıyorum ? Başladıım o zaman.


  Öncelikle bu kitap bana instagram çekilişinden gelmişti.Taa kitap ilk çıktığı zaman ÜKG'ler turunu yaparken.Tabi ben ancak yıllar geçtikten sonra okuyabildim.Bu da güzel sağlık olsun.Konuyu anlatıp yoruma geçmek istiyorum arkadaşlar hemencecik çünkü içimde tutamayacağım kaatlanamayacağım dedikodular var kitaptaki karakterlerimizle ilgili.

Kitabın isminden de anlayacağınız gibi kitap hem fiziksel hem ruhsal hem bütünsel hem doğasal olarak UÇUŞTA olan iki karakteri anlatıyor.Bu karakterlerden biri muhteşem yakışıklı multimilyoner harika dış görünüşü olan hem dış görünüş yanında harika dişleri olan JAMES CAVENDISH ! *şakşakşak* diğer köşede isseeee James Cavendish'in elde etmek için çok uğraştığı güzeller güzeli birinci sınıf görevlisi kabin memuru mükemmel *olmayaan* BIANCAAA ! Ve onun yanındaki şakşakçısı Stephan.Karakterlerimizi anladıysanız çocuklar konuya geçeceğim.Konumuz bir gün Bianca'nın iş yerinde ki bu da uçak oluyor yolculara içecek ve yiyecek servisi yapmasıyla başlıyor.Daha doğrusu yolcu listesini görmesiyle başlıyor.Ve görüş o görüş Bianca bizim masum kızımız çok çok masum kızımız bir daha eskisi gibi olmuyor.

Her ne kadar kitabın konusunu derin derine yazmak istesem de şu anda yazamıyorum çünkü sinirlendim yine.

Kitap genel hatlarıyla güzeldi,harikaydı.Sadece başında çok çabuk olaya girdiğinden dolayı mı yoksa sonunda mı toplandığından dolayı mı bilmiyorum ama  kitapta eksiklikler var.Bu ufak tefek eksiklikleri görmezsek James Cavendish gibi mükemmel mi mükemmel bir karakteri okuyup sırıtıyotsunuz.Yazarımız James Cavendish gibi bir karakterle eksiklikleri kapatmış.-Yorum yapmadan geçemeyeceğim burada Bianca'nın ve Bianca'nın salak babasının eksikliklerini kapatamamış ama olsun.Yalnız Bianca'ya yazı boyunca hakaret ettim,laf soktum ama öyle dediğime bakmayın siz.Canım oldu o kitap boyunca hak verdim,"vaay be ne güçlü kızmış" dedim ama konu James'e gelince "DÜZ SALAKSIN BIANCA!!" da dedim.Özetlemek gerekirse, kitap insanı her konuda çıldırtıyor,delirtiyor.Ve bunları yaparken bir yandan da size "nihahaha" diyerek bir güzel gülüyor.

Eh sanırım düşüncelerimi anladınız kitapla ilgili ? Anlayanlar anlamayanlara anlatsın sevgili öğrencilerim.Bu yorumda  da benden bu kadar.Gidip güzel mi güzel kitabımı okuyup gribimi sindireceğim.Görüşmek üzere!

XOXO





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keşf-i Blogger Etkinliği

Dizi Yorumları : Cunning Single Lady

Dizi Yorumları : Man From The Stars (You Came From Stars)