Anna Kan Giyinmiş Kız - Kendare Blake | Kitap Yorumu

Kitabın Adı : Anna Kan Giyinmiş Kız
Orjinal Adı :  Anna Dressed in Blood
Serinin Adı : Anna (#1)
Yazarın Adı : Kendare Blake
Yayınevi : Martı Yayınları
Tür : Fantastik,Paranormal,YA,Supernatural

Düşünceler zamanla bulanıklaşıp kaybolur,

ama gözler hiçbir şeyi unutmaz…
Cas Lowood, ihbarlar üzerine hayaletlerin peşine düşerek onları yok eden bir hayalet avcısıdır. Yeni görevi ise, evine adım atan herkesi acımasızca öldüren hayalet Anna Korlovu yakalamak ve ondan kurtulmaktır.
Fakat Cas bu kez daha önce hiç rastlamadığı türden bir hayaletle karşı karşıyadır. Annanın içindeki, insanları öldürme isteğinin nedenini öğrendiğinde onun hayatına ve ölümüne dair sırlarla örülü gerçekleri de su yüzüne çıkarır.
Yirmi beşten fazla dile çevrilen ve birçok ödül alan Kan Giyinmiş Kız sizleri doğaüstü fantastik kurgunun romantik öğelerle harmanlandığı sıra dışı bir hikâyeyle tanıştırıyor.

YORUMLAR
"Tamamen orijinal, özgün ve eğlendirici bir kitap. Korku türündeki en iyilerin arasında olabilecek kadar harika. Devam kitaplarını da okumayı isteriz."
-Kirkus Reviews-
"Case bayıldım! Vârisi olduğu dünya ise oldukça canlı ve merak uyandırıcı. Işıkları açarak uyumaya hazır olun çünkü bu kitabın dişleri var. Hem de sipsivri."
-Stacey Kade-


  Vuhu diyorum ! Sonunda sonunda ve sonunda çıkmasını heyecanla beklediğim ve beklentilerimin çok yüksek olduğu bir kitapla karşınızdayım.Okudum tabi su gibi içtim de diyebilirim.İnsan bu kadar bekleyince eline alıp hemen bitiriyor tabii.Şimdi ilk kitabın konusunu açıklayayım sonra ayrıntılı olarak yorumuma gelicez.Gelicez bekleyin sabredin.


  Theseus Cassio Lowood bir hayalet avcıdır.Babasından kalan mirası devam ettirmeye ant etmiş ve de bunun üstüne çok çalışma yapmıştır.Çalışma derken Dean ve Sam'in hayaletleri öldürmeleri gibi bir çalışma.Ama Cassio'nun işi daha zor çünkü o hem genç bir çocuk hemde annesiyle beraber şehir şehir gezip hayalet avlıyor.Ne kadar havalı değil mi ? Cassio dünyadaki tek hayalet avcısı.Bu yüzden her gün onlarca mektup geliyor ve hayaletlerin yerlerini bildiriyorlar.Ama o her hayaleti araştırıp en kötüsünün peşinden gidiyor.Ve sıradaki hayalet ANNA.Anna Karlov.Kan Giyinmiş Kız Anna.Cassio Anna adını duyduğunda bu iş için Thunder Bay'e gideceğini ve orada Anna'yı öldüreceğinden emindir.İşler istediğimiz gibi gitmiyor hep değil mi ? Malesef.


Dolabın bulunduğu yere iki kez gittiğim halde Thomas'ı hiç görmemiştim.Bu yüzden geometri dersine girip,başarılı olmasam da uyanık kalmaya çalıştım.Sabahın köründe matematik dersi işlenmesinin yasalanması gerekiyordu bence.

  Kitabı elime alıp başladığımda ilk bir kaç sayfada hiç bir şey anlamadım.Cidden karakterin kız olduğunu ve çok çetin bir karakter olduğu düşünmeye başlamışken PAT  karakterimiz çok dişli bir erkek çıktı.Açıkcası şaşırdım.Çünkü genelde bu tür kitaplar da hep ana karakter savaşan kişi kız olur.Ve sevindim.Uzun zamandır belki de ilk kez ana karakterin erkek olduğu bir kitap okuduğum için.Kendare Blake'i alkışlıyorum bu yüzden.Bir de olayların ustaca kurgulanması olayı var.Çoğu yazar güzel bir konuyu alıp saçmalıyorlar.Ama Kendare Blake bu olayı aşmış ve kurguyu soteleyip üstüne naneyi ekleyip bize sunmuş.

  Labirent:Ölümcül Kaçış'ı okuduktan sonra açıkcası bu kitaptan da beklentimi düşük tutmalıyım demiştim.Keşke demeseymişim.Keyfimi yerine getiren fantastik-romantik bir kitap okudum.Bu doza da ihtiyacım vardı zira uzun zamandır romantik okuyordum sadece.Fantastik eksikliğime ilaç gibi geldi bu kitap.Bir de Supernatural dizisine benzetmem var tabii.Supernatural dizisinin kitaplarını da okumama rağmen bu kitap onları solda bırakmış.Hatta hızını arttırıp yanında sıfır kaldırtmış.

  Martı yayınlarının kapağına hayran kalmasam da bu kitabı onların çıkarmasına çok sevindim.Çünkü çok bekletmeyen bir yayınevi olduklarını düşünüyorum ve ikinci kitabı da bizim için hemen çevireceklerine eminim.
  Böyle kitabı alıp sıkıcam canını falan çkarıcam ama yapamıyorum tabii.O yüzden siz sözümü dinleyin ve hemen en yakın yere koşup Anna Kan Giyinmiş Kız'ı alın.Okuyun.Okutturun.

Yorumlar

  1. merhaba bu seri kaç kitaptan oluşacak bir bilgin var mı kaç kitap olarak düşünülmüş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seri 2 kitaptan oluşuyor ve serinin ikinci kitabı yurt dışında çıkmış :) Martı yayınlarınında bizi çok bekletmiyeceğini düşünüyorum ikinci kitabının adı da Girl of Nigthmares

      Sil
  2. çok sevindim ya :) umarım hemen çıkar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bende hemen çıksın :D sonu çok kötüydü çünkü -.-

      Sil
  3. merhaba vera 2. kitap çıktı sonunda devamı olmayacak dimi son kitap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar gizemlii,
      iki kitaplı bir seri olduğu için ikinci kitap serinin son kitabı o yüzden seri son buluyor başka kitabı çıkmayacak,fakat yazar bize bir süpriz yapıp da yan seri çıkartmak isterse o zaman yazarın başka kitaplarını okuyabiliriz :) onun dışında evet malesef son kitap.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu