Şablon Sorunsalı (Oh be nihayet !)



Tatile girdiğimizden beri doğru düzgün bir tema yapmak için canımı dişime takmıştım.Hatta baya baya canımı dişime takıp blog teması için sabahlıyordum.Uyuduğumda ise rüyamda bilgisayar başında "nasıl bir tema olsun ? hangi renkleri kullanayım?" diye düşünceler beynimi kemiriyordu.

Sonra annemle beraber oturup renk düşünmeye başladık.Evet blog temam için renk ! O kadar çok renk düşündük ki en sonunda renklerden gına gelip bırakmıştım düşünmeyi.

Bir kaç gün önce gri ve beyaz olmasına karar vermişken, dünkü temayı görmüşsünüzdür gri bir tema denedim.Ama hem içime sinmedi hem de öyle bir tema olmayacağına karar verdim neyse efenim karar vermişken ve vloglarda gezinirken kızın odasını gördüm  kabum o an beynimde şimşekler,kıvılcımlar,taşlar neyse tüm doğal afetler oldu ve ben turkuaz-bebek mavisi diyin ne derseniz diyin- ve beyazı kullanmaya karar verdim.

Ardından böyle bir tema çıktı efenim karşımıza.İyi oldu hoş oldu.Hepimiz çok beğendik.Annem hariç.Hala başımda dikilip "Kızım böyle tema mı olurmuş ? Şu şeyler ne ? Cık olmamış beğenmedim,neyse hiç değilse gri olandan daha iyi" deyip moralimi bozuyor.Hatta moral diye bir şey bırakmıyor.Nitekim ben çok beğendim.Umarım sizin de gözünüz yorulmuyordur ve sizde çok beğenmişsinizdir.

PS: Evet photoshop cs4 kullandım ^^



Yorumlar

  1. Ben temaya bayıldım :) Yenilik yapmak güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :D Herkesin içine sinmişse benden mutlusu şamda kayısı :D

      Sil
  2. Ellerine sağlık bebek :D çok hoşuma gitti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay nasıl sevindim böyle ^-^ Tişikkirler *-*

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok tişikkir ederim Hilal ^-^ Böyle birileri beğenince nasıl seviniyorum :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trendeki Kız - Paula Hawkins | Kitap Yorumu

Genç Werther'in Acıları - Johann Wolfgang Von Goethe | Kitap Yorumu

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor | Kitap Yorumu